استقبال دی یونگ از حضور نیمار: دوست دارم کنار او بازی کنم

استقبال دی یونگ از حضور نیمار: دوست دارم کنار او بازی کنم

سایت رسمی فوتبالی - فرنکی دی یونگ از بازگشت نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، به بارسلونا استقبال کرده و مدعی شد که دوست دارد کنار این بازیکن به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی هلند در ماه ژانویه با باشگاه بارسلونا به توافق رسید و قرارداد خود را با این تیم امضا کرد. او حالا جزیی از ستارگان این تیم است و انتظار می رود که قهرمان لالیگا با توجه به توانایی او در بازی با توپ و خلاقیتش در زمین قوی تر از قبل بشود. بارسا حالا لوییس سوارز و لیونل مسی را که دو نفر از بهترین بازیکنان دنیا هستند در اختیار دارد و گریزمان نیز با امضای قراردادی به ارزش 120 ملیون یورو به این تیم پیوسته است. این در حالی است که مذاکرات برای بازگشت نیمار به نیوکمپ نیز ادامه دارد. دی یونگ در گفتگو با نشریه اسپانیایی اسپرت اظهار داشت: " البته که دوست دارم کنار نیمار بازی کنم. فکر می کنم او واقعا بازیکن خوبی است اما تصمیم گیری درباره بازگشت یا عدم بازگشت او به بارسلونا چندان به من بستگی ندارد. "

دی یونگ همچنین درباره حضور گریزمان در بارسا گفت: " فکر می کنم ما پیش از این نیز می دانستیم که او بازیکن بی نظیری است. او یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و تا به حال این را ثابت کرده است. او انسان خوبی است و یک بازیکن عالی است و به خوبی خودش را با شرایط تطبیق می دهد. "

او درباره پیوستن دلیخت یوونتوس نیز اضافه کرد: " از این موضوع به هیچ وجه ناراحت نشدم. خوشحالتر می شدم اگر تصمیم می گرفت به بارسلونا بیاید. اما این تصمیم او بود و با توجه به شرایط خود و خانواده و مدیر برنامه اش چنین تصمیمی گرفت. من برای او بسیار خوشحالم. این انتقال بسیار خوبی بود. ترجیح می دادم او را در بارسلونا ببینم اما یوونتوس نیز برای او بسیار خوب است. "

1070