گزارش ویژه: از فراز صادقیان تا فرود/ پیامی برای حاشیه!

گزارش ویژه: از فراز صادقیان تا فرود/ پیامی برای حاشیه!

وبسایت رسمی فوتبالی – زندگی فوتبالی پیام صادقیان با انواع و اقسام حاشیه ها روبرو بوده است.

به گزارش فوتبالی، پیام صادقیان بعد از ناکامی در بازگشت به پرسپولیس، وارد حوزه جدیدی شده و اعلام کرده که می خواهد سایت پیش بینی فوتبال راه بیندازد. این آخرین شاهکار! فوتبالیستی است که اگر قدر خودش را می دانست، قطعا تبدیل به یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران می شد اما اینقدر زندگی صادقیان تحت تاثیر حوادث مختلفی قرار گرفت که او از فوتبال به حاشیه کشانده شد و هواداران فوتبال را از دیدن یک بازیکن تکنیکی و خلاق محروم کرد.

این گزارش، مروری است بر مهمترین حواشی پیام صادقیان. البته متاسفانه آنقدر حواشی پیام زیاد بوده که ممکن است مواردی از آنها را فراموش کرده باشیم.

19 دی 92: پیام صادقیان و محسن مسلمان توسط کمیته اخلاق فدراسیون به خاطر قلیان کشی در تمرین تیم زیر 22 سال، از حضور در مسابقات ملی محروم شدند. صادقیان در واکنش به این موضوع، به برنامه نود گفته بود:" با آبرویم بازی شد. اگر از من عکس یا فیلمی دارند آن را منتشر و مرا مادام العمر محروم کنند. فکر می کنم اگر از پرسپولیس بروم، آقایان راحت می شوند"

مرداد 93: بازی فولاد و پرسپولیس در اهواز. صادقیان بعد از آنکه توسط اکبریان داور مسابقه از زمین اخراج شد، او را هل داد تا سه ماه از حضور در میادین محروم شود. البته محرومیت او نهایتا به دو ماه کاهش پیدا کرد.

آبان 93: خمیازه او در تمرین پرسپولیس هنگامی که حمید درخشان مشغول توضیح نکات فنی به شاگردانش بود، حسابی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

آبان 93: حضور امیر تتلو در تمرین پرسپولیس  و عکس یادگاری او با صادقیان اتفاقی نبود که بتوان به راحتی از کنارش عبور کرد. وقتی حمیدرضا سیاسی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از او بابت این کار انتقاد کرد، بازیکن جوان پرسپولیس رئیس هیأت مدیره این باشگاه پاسخ داد که دلم خواست که این کار را انجام دادم. اگر او باز هم به تمرین بیاید باز با او عکس می‌گیرم!

8 فروردین 94: صادقیان به خاطر آنکه در تمرین، کار اضافی می کرد و بیش از حد دریبل می زد توسط حمید درخشان اخراج شد. پیام در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد درخشان با او مشکل دارد.

6 اردیبهشت 94: پیام، این بار به خاطر گوش نکردن به حرف کریم باقری، خبرساز شد. در جریان دیدار پرسپولیس و سایپا، بعد از تعویض سوم و هنگامی که مطمئن شد جایی در این بازی ندارد، به سمت نیمکت رفت و ترجیح داد با ایستادن در منطقه فنی بازی را تماشا کند که کریم باقری از او خواست روی نیمکت بنشیند. بی‌توجهی صادقیان به درخواست کاپیتان سابق پرسپولیس، عصبانیت شدید باقری را به همراه داشت تا با فریاد، صادقیان را روی نیمکت بنشاند. جام نیوز درباره آن اتفاق نوشته بود:" نیمکت نشین های پرسپولیس می گویند بازیکن خاطی قرمزها تنها ایستاده بود در محوطه فنی و یک کلمه هم حرف نزد اما اصرار او به ایستادن در این محوطه کریم باقری را خشمگین کرد تا رو به صادقیان بگوید: حیف که به پدر ارادت داشتم، به احترام او به تو چیزی نمی گویم وگرنه باید سرت را به صندلی می کوبیدم" یک روز بعد از این اتفاق، صادقیان توسط برانکو اخراج شد و دو ماه بعد از این ماجرا هم برانکو اعلام کرد که برای فصل جدید نیازی به این بازیکن تکنیکی اما جنجالی ندارد.

16 دی ماه 94: پیام صادقیان که نامش در لیست فروش باشگاه نفت تهران قرار گرفته با انتشار متنی، از هواداران خداحافظی کرد! او عصبانیت و ناراحتی خود از این اتفاق را با این متن، اعلام کرده است: "دیگه خسته شدم، حالم از فوتبال به هم میخوره، دیگه کم آوردم، مرسی که همیشه حمایتم کرده اید! خداحافظ!" صادقیان، البته دو روز بعد از خداحافظی اش، راهی صبا شد تا شاگرد علی دایی شود. او در مصاحبه ای اعلام کرد که از اینستاگرام خداحافظی کرده نه فوتبال

اردیبهشت 97: این بار رابطه او با یک خانم ایرانی دردسرساز شد. به نوشته خبر ورزشی، یک خانم ایرانی اهل ترکیه، صدای ضبط شده از پیان صادقیان در فضای مجازی منتشر کرد و دوباره این بازیکن جوان را وارد حاشیه تازه ای کرد.این خانم که ظاهراً بیشتر قصد جذب فالوور را داشت، ویس‌هایی را از پیام صادقیان منتشر کرد که او را عشق خود خوانده بود. این خانم در چند ویدئولایو حرف‌های تندی علیه صادقیان زد و گفت که حتی رابطه‌شان جدی شده بود چرا که پیام با برادر این خانم هم حرف زده است. درست یا غلط، این ماجراها برای صادقیان خیلی دردسرساز شد و حتی یکی از خواننده‌های معروف زیرزمینی هم برای حل مشکل پا پیش گذاشت.

1984