انتظار منصوریان و سه ستاره سرباز به پایان می‌رسد؟

انتظار منصوریان و سه ستاره سرباز به پایان می‌رسد؟

وبسایت رسمی فوتبالی- باشگاه ذوب آهن به دنبال این است تا سه ستاره سرباز خود را تا دو روز آینده به تمرینات اضافه کرده و از آن ها در مسابقات آسیایی استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل سعید آذری طی مصاحبه ای از جلسه با سردار کمالی و توافق با سازمان نظام وظیفه برای حل شدن پرونده سه سرباز این تیم خبر داد و گفت مهدی مهدی پور، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر تا چند روز آینده به تمرینات اضافه شده و همراه با تیم برای مسابقه حساس با الاتحاد عربستان آماده می‌شوند.

 

اما باز هم خبری آمد که این سه سرباز صبح ها به پادگان می‌روند و دوران آموزشی خود را پشت سر می‌گذرانند. موضوعی که مانع از رفتن آن‌ها به تمرین می‌‎شود و همین امر مشغله فکری زیادی برای کادر فنی به وجود آورده است. به خصوص اینکه در پست این سه بازیکن ذوب آهن مشکلاتی دارد و منصوریان می‌خواهد هر طور که شده آن ها را برابر الاتحاد به میدان بفرستد.

 

سعید آذری باز هم به دنبال این است تا به واسطه ملی بودن بازی با نماینده عربستان و توافقاتی که با سردار کمالی داشته، هر طور که شده کسری برای این سه بازیکن تیم بگیرد تا حداقل برای بازی برگشت مورد استفاده قرار بگیرند. هر چند که حالا هم دیر شده است؛ مهدی پور، پهلوان و اسماعیلی فر زمان طلایی بدنسازی را از دست داده اند و همین دغدغه اصلی کادر فنی سبزپوشان است. به همین دلیل مدیران باشگاه می‌خواهند هر طور که شده تا دو روز آینده تعیین تکلیف نهایی را انجام دهند و بازیکنان خود را به طور کامل و پس از حل شدن مشکلاتشان در اختیار علیرضا منصوریان قرار دهند.



9697