زیدان: شرایط گرت بیل به هیچ وجه عوض نشده است

زیدان: شرایط گرت بیل به هیچ وجه عوض نشده است

سایت رسمی فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در اولین کنفرانس مطبوعاتی فصلش قبل از بازی دوستانه مقابل بایرن مونیخ در شهر هیوستون شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی، زیدان که به علت فوت برادرش فرید چند روز در تمرینات رئال مادرید غایب بود، در این باره به خبرنگاران گفت:" از پیام های حمایتی که این روزها به خاطر فوت برادرم به من داده شد، تشکر می کنم. به خصوص از نزدیکانم."

سرمربی رئال مادرید در مورد بحث داغ این روزهای رئال مادرید یعنی خرید پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد گفت:"ترجیح می دهم که با احترام در مورد باشگاه های دیگر صحبت کنیم. همه ما در باشگاه می دانیم که چه اهدافی داریم و تا آخرین روز نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است که رخ بدهد و بازیکنان مختلفی را بخریم یا بفروشیم. ترجیح می دهم که وارد این بحث نشوم."

زیدان در مورد شایعاتی که در مورد آینده خامس رودریگز، بازیکن کلمبیایی و بحث پیوستنش به تیم هایی نظیر اتلتیکو مادرید مطرح می شود، بیان کرد:""او بازیکن رئال مادرید است و ببینیم چه می شود. فعلا در تعطیلات است. فقط همین را می توانم بگویم."

زیزو از سویی پیش بینی کرد که هازارد در رئال مادرید روندی صعودی داشته باشد همان طور که خودش هم در 29 سالگی از یوونتوس به رئال مادرید ملحق شده و پیشرفت کرده است:" هازارد قطعا برای پیشرفت به حضور در باشگاهی نظیر رئال مادرید نیاز داشته است. خودم در 29 سالگی به رئال مادرید ملحق شدم و راهی طولانی پیش رویم بود. سعی می کنیم از کیفیت هازارد استفاده کنیم و بازیکن مهمی در تیم خواهد بود."

سرمربی رئال مادرید در مورد تاکفوسا کوبو پدیده 18 ساله ژاپنی که این روزها در اردوی رئال مادرید حضور دارد هم صحبت کرد:"کوبو نشان داده کهخ بازیکن با کیفیتی است. او به خوبی از پس تمرینات برآمده است. ببینیم چه اتفاقاتی در پیش خواهد بود."

از سویی زیدان در این باره که آیا شرایط گرت بیل در رئال مادرید عوض شده است یا نه هم به پاسخی کوتاه اکتفا کرد:" به هیچ وجه!"