مارسلو: نیمار از هازارد بهتر است، حضور او در رئال باعث خوشحالی است

مارسلو: نیمار از هازارد بهتر است، حضور او در رئال باعث خوشحالی است

سایت رسمی فوتبالی - مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید، از ایده حضور نیمار در این استقبال کرده و معتقد است که گذشته این بازیکن در بارسا مشکلی در این زمینه به وجود نخواهد آورد.

به گزارش فوتبالی، نیمار در سال 2017 از بارسلونا جدا شده و به پاری سن ژرمن پیوست. از زمان جدایی این بازیکن از قهرمان لالیگا صحبت های زیادی درباره حضور ستاره برزیلی در سانتیاگو برنابئو به گوش می رسید. گفته می شود که فلورنتینو پرز، مدیرعامل رئال مادرید، علاقه خاصی به سبک بازی این مهاجم دارد و تلاش خود را برای حضور او در این تیم نیز انجام داده است. حالا نیمار در یک قدمی جدایی از پی اس جی است و تمایل خود برای این اتفاق را به صورت رسمی به باشگاه اعلام کرده است. هرچند صحبت از بازگشت او به بارسلوناست و این اتفاق به نظر بسیار جدی می رسد اما مارسلو از حضور او در رئال مادرید نیز استقبال کرد. مدافع برزیلی در این باره گفت: " نیمار یک بازیکن غیر قابل پیش بینی است. وقتی یک مدافع چیزی را حدس می زد، او به حرکتی دیگر فکر می کند و دفاع کردن برابر او تقریبا غیرممکن است. حضور نیمار در رئال مادرید باعث خوشحالی است. مادرید هر کاری می کند که بهترین بازیکنان دنیا را در احتیار داشته باشد و گذشته او در بارسلونا مشکلی در این باره ایجاد نخواهد کرد. "

مارسلو در ادامه درباره ادن هازارد و مقایسه او با نیمار اضافه کرد: " ادن یک بازیکن تراز اول است. بازیکنی است که کیفیت بسیار بالایی دارد و مانند نیمار است. او نیز از این نظر در بین 5 بازیکن برتر دنیا قرار دارد. عملکرد او بسیار تاثیرگذار است. نمی توان این دو بازیکن را با یکدیگر مقایسه کرد اما از نظر من نیمار بهتر از هازارد است. "

1070