ویلموتس قهر کرد؟ تکذیب می‌شود

ویلموتس قهر کرد؟ تکذیب می‌شود

وبسایت رسمی فوتبالی – شایعه قهر سرمربی تیم ملی تکذیب شد.

به گزارش فوتبالی، از چند روز قبل این شایعه منتشر شده بود که مارک ویلموتس به دلیل نگرفتن قسط اول حقوقش، قراردادش با تیم ملی را فسخ خواهد کرد. در همان زمان، خبرنگار سایت فوتبالی این شایعه را با سخنگوی فدراسیون فوتبال مطرح کرد که علوی موضوع قهر مربی بلژیکی را تکذیب کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در بخشی از مصاحبه‌اش با سایت فوتبالی به این نکته اشاره کرد که ویلموتس برای حضور در مراسم قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی، رئیس فدراسیون فوتبال را همراهی نخواهد کرد. اتفاقی که باعث شده دوباره شایعه قهر ویلموتس سر زبان ها بیفتد و این بار روزنامه ایران ورزشی، آن را تکذیب کرده است.

به نوشته این روزنامه،  یکی از دلایلی که ویلموتس در این مراسم حاضر نشده به این دلیل بوده که حضور در مراسم و برنامه‌های اینچنینی را در اهم وظایف و امور مربوط به خود نمی‌بیند. فلسفه کاری ویلموتس مبنی بر مسائل فنی و اتفاقات داخل زمین چمن است و به مسائل دیگر کاری ندارد. در واقع این مربی بلژیکی حضور در مراسم قرعه‌کشی را در زمینه کارهای مدیریتی می‌داند و ظاهرا لزومی نمی‌دیده در این مراسم شرکت کند. جالب اینکه ویلموتس وقتی سرمربی بلژیک بوده برای مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 به برزیل می‌رود اما می‌بیند از گروهی که تیم ملی بلژیک در آن قرار داشته فقط او به‌عنوان سرمربی در مراسم حاضر بوده و ظاهرا از آن به بعد کلا نگاهش به حضور در این مراسم تغییر کرده است.از سوی دیگر ظاهرا برخی مربیان سید یک آسیا مثل سرمربی ژاپن هم در این مراسم حاضر نبوده‌اند و منطق ویلموتس با موافقت مسوولان فدراسیون همراه شده تا خبری از مارک در مالزی نشود.

1984