بیانی: هدف تیم ملی فوتبال باید قهرمانی در جام ملت ها باشد

بیانی: هدف تیم ملی فوتبال باید قهرمانی در جام ملت ها باشد

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت فوتبال گفت: هدف اصلی تیم ملی باید قهرمانی در جام ملت های آسیا باشد و امیدوارم پس از سال ها چنین اتفاقی برای فوتبال ایران رخ دهد. 

به گزارش فوتبالی، به نقل از ایرنا، «شاهرخ بیانی» اظهار داشت: تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه خوبی گرفته است و به طور حتم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به راحتی صدرنشین خواهد شد.

وی افزود: ایران رقیب جدی نخواهد داشت و تنها تیمی که بتواند تا حدودی در این گروه با ما رقابت کند عراق خواهد بود، اما بعید می دانم آنها نیز دردسر زیادی برای فوتبال ایران ایجاد کنند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: تیم ملی عراق همواره برای ایران مشکلاتی را ایجاد کرده اما تیم ملی ایران در رتبه نخست آسیا قرار دارد و تیم ها برای مقابله با فوتبال ایران هراس دارند.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حتمی به نظر می‌رسد و البته باید هدف اصلی ایران قهرمانی در جام ملت‌های آسیا باشد. تیم ملی چند دهه است به این افتخار نرسیده و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که چنین موفقیتی دوباره برای فوتبال ایران بدست آید.

بیانی ادامه داد: «مارک ویلموتس» مربی بزرگی است و در فوتبال بلژیک سابقه خوبی را از خود بر جای گذاشته است. وی در سال هایی که بر روی نیمکت این تیم نشست به بازیکنانی جوان بها داد و باعث شد نسل طلایی امروز بلژیک شکل بگیرد.

وی در پایان گفت: به نظر می‌رسد ویلموتس نگاه ویژه ای به لیگ دارد و بازیکنان این شانس را خواهند داشت تا با درخشش در مسابقات داخلی نظر او را برای ملی پوش شدن جلب کنند.

7413