رسمی/ اودینزه و خرید مهاجم از تیم پایه ای رئال مادرید

رسمی/ اودینزه و خرید مهاجم از تیم پایه ای رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- کریستو گونزالس، ستاره اهل جزایر قناری و عضو تیم رئال کاستیا با قراردادی 5 ساله به اودینزه ایتالیا پیوست. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد کریستو با اودینزه تا سال 2023 اعتبار خواهد داشت. البته در قراردادی که او با این باشگاه ایتالیایی امضا کرده، رئالی ها بندی قرار دادند که طی آن می توانند در دو فصل آینده، طبق شرایط خاصی او را از اودینزه خریداری کنند.

عصر روز جمعه به وقت اسپانیا، این خبر به صورت رسمی منتشر شد و بدین ترتیب گونزالس که در دو فصل اخیر برای رئال کاستیا بازی می کرد، حالا این تیم را ترک خواهد کرد تا در سری آی ایتالیا بازی کند. سران باشگاه اودینزه هم به مهارتهای این بازیکن جوان دل بسته اندو برای پنج فصل آتی به او اعتماد خواهند کرد.

بدین ترتیب باشگاه رئال مادرید در ازای فروش این بازیکن جوان بین 1.5 تا 2 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.  در عین حال در قرارداد کریستو با اودینزه بندی درج شده که طی آن رئالی ها می توانند در دو فصل آتی او را خریداری کنند. 

کریستو پیشنهادات مختلفی از چندین باشگاه اسپانیایی مثل لگانس داشت که تعدادی از این تیمها در لالیگا حضورداشتند. برخی از تیمهای دسته دومی لالیگا که شانس صعود به دسته بالاتر را نیز دارند به دنبال جذب او بودند ولی گونزالس ترجیح داد تا نهایتا به فوتبال ایتالیا برود و روند رشد و پیشرفتش را در اودینزه دنبال کند.

6363