زیدان: سیمئونه سرمربی، بهتر از سیمئونه بازیکن است

زیدان: سیمئونه سرمربی، بهتر از سیمئونه بازیکن است

سایت رسمی فوتبالی- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در صحبت هایی به تمجید از عملکرد دیگو پابلو سیمئونه روی نیمکت مربیگری اتلتیکومادرید پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، کمتر از یک هفته دیگر رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در دیداری دوستانه در شهر نیویورک به مصاف هم خواهند رفت و در آستانه این بازی تماشایی، زیدان به ارزیابی این بازی و شرایط دو تیم در آستانه این دیدار پرداخته است.

زیدان دراین رابطه گفته:« بازی با اتلتیکو دیدار زیبایی برای هواداران خواهد بود. برای ما به عنوان رئال مادرید، بازی مهمی خواهد بود و می خواهیم وجهه خوبی از مصاف دو تیم پایتخت اسپانیا به نمایش بگذاریم.» او در پاسخ به سوالی در مورد رقابت با دیگو سیمئونه، در زمین چمن و همچنین درعرصه مربیگری گفت:« سیمئونه به عنوان سرمربی، بهتر از سیمئونه بازیکن فوتبال است. او به عنوان بازیکن یکی از 11 یار تیمش در زمین بود ولی الان به عنوان سرمربی، اوست که دستور می دهدو خیلی خوب کار می کند. سیمئونه شخصیت قدرتمندی دارد و انگیزه های زیادی دارد تا اوضاع را خوب پیش ببرد.»

زیدان در بخش پایانی صحبتهایش اعلام کرد که اردوی پیش فصل رئالی ها تا به اینجا خوب پیش رفته و در تک تک تمرینات تیمش، اکثر بازیکنانش فوق العاده کار کرده اند.

6363