سرنخ هایی که از جدایی قریب الوقوع کوتینیو از بارسا خبر می دهند

سرنخ هایی که از جدایی قریب الوقوع کوتینیو از بارسا خبر می دهند

سایت رسمی فوتبالی- اگر بخواهیم به صحبت های کیا جورابچیان، مدیربرنامه های کوتینیو بسنده کنیم، اینطور به نظر می رسد که در بازار تابستانی خبر خاصی درمورد نقل و انتقال فیلیپه کوتینیو و جدایی اش از بارسلونا نخواهیم شنید. چرا که طبق گفته او، این بازیکن برزیلی فصل آینده هم پیراهن بارسا را به تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اما شواهد و قراینی وجود دارد که غیر قابل کنترل است و یا دست کم از دستان مدیربرنامه های کوتینیو خارج است.

یکی از نشانه هایی که تردیدهایی درمورد ادامه حضور کوتینیو در بارسا ایحاد کرده این است که او تمام نشانه های مرتبط با بارسا را از صفحه رسمی اش از اینستاگرام پاک کرده است. او عکس اصلی صفحه اش در اینستاگرام که تصویری از خودش با پیراهن بارسلونا بود را پاک کرده و تصویری از خودش با پیراهن تیم ملی برزیل را قرار داده است.

این بدان معناست که این ستاره برزیلی که اخیرا با تیم ملی کشورش قهرمان کوپا آمه ریکا شده بود، به ترک بارسلونا فکر می کند. طبق گزارش برنامه رادیویی کنسسیونس کوتینیو فرزندانش را برای شروع سال تحصیلی جدید در مدرسه ای در بارسلونا ثبت نام نکرده است و این یعنی اینکه فرزندانش سال آینده در مدرسه ای که تا پارسال در آن تحصیل می کردند، ثبت نام نشده اند. 

باید این نکته را هم در نظر داشت که بارسایی ها بعد از پرداخت مبالغ قابل توجهی برای خرید گریزمان و دی یونگ، به فروش چند بازیکن نیازدارند و در خط حمله این تیم هم تراکم بازیکن را شاهد هستیم و پیوستن گریزمان به بارسا باعث خواهد شد تا فرصت حضور کوتینیو در ترکیب بارسا کمتر از قبل شود. او درعین حال بازیکن محبوبی در بین هواداران بارسلونانیست و همه این مسائل باعث می شود به این جمع بندی برسیم که آینده او احتمال در تیم دیگری به جز تیم کاتالان رقم خواهد خورد.

 

 6363