توقف بازپرسی مقامات قضایی از بکن باوئر به خاطر بیماری او

توقف بازپرسی مقامات قضایی از بکن باوئر به خاطر بیماری او

سایت رسمی فوتبالی- هفته گذشته بود که خبری مبنی بر مشکلات بصری فرانس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان منتشر شد و اعلام گردید که او چندی پیش دچار انفارکتوس حاد چشمی شده و به همین خاطر هم بینایی یکی از چشمانش را از دست داده است.

به گزارش فوتبالی، حالا روزنامه سوئیسیNeue Zürcher در گزارشی به این نکته اشاره کرده که مشکلات فیزیکی بکن باوئر جدی هستند. هفته گذشته خود بکن باوئر در جریان مراسم افتتاحیه یک تورنمنت گلف که هرسال در آلمان برگزار می شود، اعلام کرد که بینایی یکی از چشمانش را از دست داده است. اگرچه او با شوخی و خنده این موضوع را عنوان کرد و به نظر می رسید که یک مشکل پزشکی زودگذر، بینایی یک چشم او را گرفته، اما حالا گویا مشکلات فیزیکی بکن باوئر به مراتب جدی تر از این حرفها هستند.

او که در جام جهانی 1974 به عنوان بازیکن قهرمان دنیا شده بود ودر جام جهانی 1990 هم در قالب سرمربی جام جهانی را بالای سربرده بود، این روزها، روزهای سختی را پشت سرمی گذارد. 

این روزها تحقیقات عظیمی درمورد میزبانی آلمان در جام جهانی 2006 در حال انجام است. در آن زمان بکن باوئر، رئیس کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی بود و حالا از سوی مقامات قضایی سوئیس به عنوان یکی از متهمان فساد مالی در آن زمان شناخته شده است. البته طبق گزارش منتشره در رسانه های ورزشی، در شرایط فعلی مقامات قضایی حق بازجویی از بکن باوئر را ندارند و دلیلش هم این است که پزشکان اعلام کردند که او تحت هیچ شرایطی نباید در شرایط خاصی قرار بگیرد و سوال پیچ شده و یا وارد مذاکرات شود و همین باعث شده تا تحقیقات قضایی از اسطوره فوتبال آلمان به تعویق بیفتد.

آنچه مشخص نیست این است که آیا شرایط جسمانی بکن باوئر نسبت به هفته گذشته و حضورش در مراسم رسمی افتتاحیه تورنمنت خیریه گلف بدتر شده است یا نه. اما آلمانی ها به شدت نگران حال بکن باوئر هستند.

6363