تمجید نیمار از راموس: او بهترین بازیکنی است که مقابلش قرار گرفته ام

تمجید نیمار از راموس: او بهترین بازیکنی است که مقابلش قرار گرفته ام

سایت رسمی فوتبالی- نیمار جونیور مهاجم برزیلی دنیای فوتبال اگرچه لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن دنیا می شناسد، در گفتگویی ویژه، از ویکتور والدس به عنوان بهترین دروازه بان دنیا نام برده و ازسرخیو راموس مدافع رئال تمجید کرده است.

به گزارش فوتبالی، نیمار در گفتگو با برنامه او مای گل که توسط اروپا پرس پخش شد گفت:«مسی بهترین بازیکنی است که کنارش بازی کرده ام. از نظر من او بهترین بازیکن دنیاست و بهترین بازیکنی است که در زمین چمن دیده ام. ما در کنار هم زوجی فوق العاده را تشکیل می دادیم و برایم افتخار بزرگی است که کنار او بازی کرده ام. او دوستم است.»

نیمار در ادامه از ویکتور والدس به عنوان بهترین دروازه بانی که مقابلش قرار گرفته است نام برد و کیلیان امباپه را سریعترین بازیکنی که دیده نامید و سرخیو راموس را به عنوان قوی ترین بازیکن حریف دانست. او ادامه داد:« بهترین بازیکنی که مقابلش قرار گرفته ام سرخیو راموس است. چون او مدافع خیلی خوبی است و گلزنی هم می کند. مصاف و رویارویی با او واقعا سخت است. در عین حال مقابل تیاگو سیلوا هم بازی کرده ام. هردوی آنها بازیکنان واقعا خوبی هستند.»

بخش پایانی صحبتهای نیمار در مورد نظرش درمورد آینده دارترین بازیکن دنیای فوتبال بود. او از وینیسیوس نام برد و گفت:« وینیسیوس واقعا جوان است و هنوز سالهای زیادی پیش رو دارد. به نظرم او بازیکن خیلی خوبی خواهد شد و یکی از بهترین های دنیا خواهد بود. او برای فتح توپ طلا خواهد جنگید و امیدوارم که بتواند به هرآنچه که آرزویش را دارد برسد. وینیسیوس پسر خوبی است و شایسته همه خوبی هاست.»

6363