زرینچه: در برخی پست‌ها نیاز به بازیکن داریم

زرینچه: در برخی پست‌ها نیاز به بازیکن داریم

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم مصاحبه خبرگزاری تسنیم با جواد زرینچه را برایتان انتخاب کردیم:

* امسال شرایط سنی تیم پایین آمده و باعث امیدواری است. در تیم ما جوان‌هایی حضور دارند که استقلال را دوست دارند و به عشق این تیم آمده‌اند. با وجود پیشنهادات خوبی که به دست‌ بازیکنان جوان رسیده است، اما عاشق پیراهن استقلال بوده و دنبال این هستند تا با رقابت جدی به ترکیب اصلی راه پیدا کنند. این مسئله خودش نشان از پویایی تیم دارد و مطمئن باشید آنها حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. 

* زمانی تیم به اصطلاح «تیم» می‌شود که بازیکنانش چهار پنج سال کنار هم بازی کرده باشند. با این حال، با تمریناتی که بازیکنان زیر نظر کادر فنی انجام داده‌اند، همه سعی می‌کنند با شناخت از یکدیگر کیفیت تیم را بالا ببرند. 

* در برخی از پست‌ها تنها یک بازیکن داریم. به‌عنوان مثال در دفاع چپ تنها میلاد زکی‌پور را داریم و در مرکز زمین هم مسعود ریگی را. درون دروازه با وجود گلر باانگیزه‌ای چون مهدی نوراللهی نیاز به یک دروازه‌بان باتجربه نزدیک به سیدحسین حسینی داریم. 

*  اعتقادم این است که وقتی گروهی خارجی می‌آید، یک عزیز استقلالی که سال‌ها برای تیم زحمت کشیده است، می‌تواند حضور داشته باشد و به دانش خود اضافه کند و یا در جاهایی که سرمربی نیاز داشته باشد، کمک فکری از او بگیرد. با این حال، تصمیم‌گیرنده اول و آخر استراماچونی است و باید به تصمیم او احترام بگذاریم. 

* تعویق احتمالی لیگ به نفع ما می‌شود و فرصت خوبی است که تعداد جلسات تمرین و بازی‌های تدارکاتی بیشتر شود. شیخ دیاباته هنوز آماده نیست و می‌توان از این فرصت استفاده کرد. از طرفی، با توجه به اضافه شدن برخی نفرات، می‌توان از این فرصت برای آماده کردن او استفاده کرد. خوشبختانه عقب افتادن لیگ یک جایی به درد ما خورد! البته هنوز چیزی به ما نگفته‌اند 

1984