طعنه تند زلاتان به ولا: من همسن تو بودم در اروپا بازی می کردم

طعنه تند زلاتان به ولا: من همسن تو بودم در اروپا بازی می کردم

سایت رسمی فوتبالی- اگرچه خیلی ها لیگ ام.ال.اس آمریکا را یک لیگ کم هیجان و کم طرفدار می دانند، اما درسالهای اخیر با حضور ستاره های صاحب نام دنیای فوتبال در باشگاه های آمریکایی، این لیگ شور و حال مضاعفی یافته است. 

به گزارش فوتبالی، حالا یک رقابت تمام عیار در لیگ ام.ال.اس ایجاد شده و چه کسی بهتر از زلاتان ایبراهیموویچ برای گرم تر کردن هیجان این رقابت. مهاجم سوئدی باشگاه لس آنجلس گلکسی که عادت به صحبتهای جنجالی دارد، در گفتگوی اخیرش اعلام کرده که کارلوس ولا، بازیکن مکزیکی شاغل در لیگ ام.ال.اس را رقیب بزرگی در مسیر فتح کفش طلا نمی بیند و گفته که خودش در جایگاه به مراتب بالاتری نسبت به این بازیکن مکزیکی قرار دارد.

زلاتان در گفتگو با ایی.اس.پی.ان گفته:« من خیلی بهتر از کارلوس ولا هستم. اگر فکر می کنید که او الان در بالاترین سطح فوتبالی اش است، می پرسم: ولا چند سال دارد؟ 29 سال؟ و در 29 سالگی در لیگ ام.ال.اس بازی می کند؟! من وقتی 29 ساله بودم در اروپا بازی می کردم. این تفاوت بزرگی است . نه؟» البته اگرچه زلاتان، ولا را یک رقیب مستقیم برای خودش نمی بیند اما درعین حال ارزشهای او را هم نادیده نگرفته و معتقد است که او بازیکن مهمی در لیگ ام.ال. اس است.

ایبرا در مورد این مهاجم مکزیکی که سابقه بازی کردن در تیمهای مطرحی مثل آرسنال را دارد، گفته:« به نظرم ولا بازیکن تاثیرگذاری است. او گل می زند و پاس گلهای زیادی می دهد و به نظرم در بالاترین سطح فوتبالی اش قرار دارد. او عملکرد خوبی دارد و برای تیمش و لیگ ام.ال.اس بازیکن مهمی است. شاید هم خیلی مهم باشد. این بخشی از مسئولیت و کار من است. من تمام تلاشم را به کار می گیرم ولی رقابت با ولا؟ این مهم نیست.»

زلاتان در ادامه در مورد حضورش در لیگ ام.ال.اس آمریکا به این نکته اشاره کرد که این رقابتها را خیلی جدی می گیرد و تصمیم دارد تا جامهای بیشتری با پیراهن لس آنجلس گلکسی فتح کند:«من تصمیم گرفتم تا به لیگ ام.ال.اس بیایم ؛ چون قبلا گفته بودم که روزی در آمریکا بازی خواهم کرد و به آمریکایی ها نشان خواهم داد که چطور باید فوتبال بازی کنند. متاسفانه مصدومیتی برایم پیش آمدکه مرا برای مدتی از زمین چمن به دور نگاه داشت ولی در نهایت آمدم و حالم خوب است و هنوز حس می کنم که می توانم بازی کنم و این مهمترین نکته است. من به اینجا آمدم تا فوتبال بازی کنم. چیزی برای ثابت کردن ندارم چون فکر می کنم مهم این است که از خودت ردپایی به جای بگذاری. من می کوشم تا به جامهای قهرمانی برسم و هنوز عاشق فوتبال هستم. چون اگر می خواستم به همین جامهایی که فتح کرده ام رضایت بدهم، سالها پیش بازنشسته شده بودم.»

6363