پی.اس.جی چاره ای به جز فروش نیمار ندارد

پی.اس.جی چاره ای به جز فروش نیمار ندارد

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه معتبر و فرانسوی فرانس فوتبال در یک نظرسنجی، عقیده کاربرانش را در مورد آینده مبهم نیمار در باشگاه پاری سن ژرمن جویا شده و اینطور به نظر می رسد که مردم فرانسه پذیرفته اند که دوران ماجراجویی نیمار در پاری سن ژرمن به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی، این جمع بندی را می توان از نتیجه آرای کاربران در نظرسنجی اخیر نسخه دیجیتال فرانس فوتبال دریافت. درنظرسنجی وب سایت فرانس فوتبال این سوال مطرح شده است:« با در نظر داشتن شرایط، به نظر شما پاری سن ژرمن راه چاره ای به جز فروش نیمار ندارد»  و 64% از کاربرانی که دراین نظرسنجی شرکت کرده اند به این جمله پاسخ مثبت داده اندو معتقدند که پاریسی ها چاره ای به جز به فروش رساندن ستاره برزیلی شان ندارند و 36% براین باورند که مدیران باشگاه  پاریسی باید به دنبال راهکارهای دیگری برای حل مشکل نیمار باشند.

این روزها در گزارشهای مختلف به این نکته اشاره شده که نیمار دو سال بعد از جدایی از بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن، عزمش را برای جدایی از تیم پاریسی جزم کرده است و حتی خواسته اش را با مدیر ورزشی پاری سن ژرمن نیز درمیان گذاشته و توماس توخل سرمربی این تیم هم در صحبتهایی به این موضوع اعتراف کرده است. 

خواسته قلبی نیمار، بازگشت به بارسلوناست که قطعا کار ساده ای نخواهد بود.  علاوه بر مشکلات مالیاتی نیمار در اسپانیا، باشگاه بارسلونا هم قصد ندارد که به خاطر دلخوری های موجود با مدیران پی .اس.جی با آنها برسر میز مذاکره بنشیند. از سوی دیگر سران باشگاه پاریسی هم ترجیح می دهند تا نیمار را به تیم دیگری به جز بارسلونا واگذار کنند.

دراین شرایط پیچیده وسخت، نیمار حالا به اردوی پاری سن ژرمن ملحق شده و با یک هفته تاخیر در خدمت توخل قرار گرفته تا پدرش راهکار مناسبی برای برآورده کردن رویای پسرش بیابد. حالا از یوونتوس به عنوان مشتری جدید نیمار نام برده می شود.

6363