کلوپ: گویا رئال و بارسا هم به جمع سیتی و پی.اس.جی اضافه شده اند

کلوپ: گویا رئال و بارسا هم به جمع سیتی و پی.اس.جی اضافه شده اند

سایت رسمی فوتبالی- یورگن کلوپ سرمربی آلمانی باشگاه لیورپول تنها در انتظار خرید سپ فان دن برگ 17 ساله در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. او در صحبتهایی اعلام کرده که از تیم فعلی اش راضی است و درانتظار خرید بازیکنان بزرگ برای تیمش نیست.

به گزارش فوتبالی، کلوپ توقع آن را ندارد که مقامات باشگاه لیورپول در بازار تابستانی مبالغ هنگفتی برای خرید بازیکنان هزینه کنند و دراین باره گفته:« ما از این نظر در کمال آرامش هستیم. باید ببینیم که در آینده چه خواهد شد. همانطور که گفتم امسال نقل و انتقالاتی نجومی نخواهیم داشت. ما در دو سال اخیر سرمایه گذاری های عظیمی انجام دادیم و نمی توانیم هرسال به همان ترتیب پول خرج کنیم.»

این سرمربی آلمانی درکمال آرامش توضیح داد:« مردم از هزینه های 200 و 300 میلیون یورویی صحبت می کنند ولی تنها دو باشگاه در دنیا هستند که می توانند اینگونه خرید کنند: سیتی و پاری سن ژرمن؛ البته الان به نظر می رسد که رئال مادرید و بارسلونا هم به این جمع ملحق شده اند. اما شرایط ما خوب است. من از تیمم راضی هستم و همگی در کمال آرامش کار می کنیم. باید ببینیم ..شاید در یک پست بازیکن خاصی پیدا کردیم ولی هیچ فشار خاصی از این بابت حس نمی کنیم. چون نیازی به خرید یک بازیکن نداریم. ما برای تمام پستهایمان گزینه های مناسبی در اختیار داریم.»

 6363