مسی جدید فوتبال آرژانتین درانتظار انتقال به سیتی

مسی جدید فوتبال آرژانتین درانتظار انتقال به سیتی

سایت رسمی فوتبالی- تیاگو آلمادا، ستاره جوان باشگاه ولز سارسفیلد که لقب مسی جدید فوتبال آرژانتین را یدک می کشد، در انتظار ورود به فوتبال اروپاست.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن جوان که مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش 15.5 میلیون یورو است، بی صبرانه درانتظار ترک ولز سارسفیلد است. در این میان سران این باشگاه پیشنهادی برای تمدید قرارداد آلمادا به مسی جدید فوتبال آرژانتین ارائه کرده بودند، ولی او با رویای انتقال به اروپا، به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

این درحالی است که باشگاه منچسترسیتی تمایل زیادی دارد تا آلمادا را به خدمت بگیرد. درصورتی که او قراردادش با ولزسارسفیلد را تمدید کند، رقم ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش از 15.5میلیون یورو به 25 میلیون یورو افزایش خواهد یافت. در حال حاضر باشگاه منچسترسیتی پیشنهادی 12 میلیون یورویی را برای جذب آلمادا ارائه کرده که این پیشنهاد با پاسخ منفی سران ولزسارسفیلد مواجه شده است و در صورتی که سیتی بخواهد این بازیکن جوان را به خدمت بگیرد، باید رقم 15.5 میلیون یوروی ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش را بپردازد.

پابلو کاوایرو، رئیس باشگاه ولز سارسفیلد امیدهای زیادی دارد تا بتواند قرارداد آلمادا را تمدید کند و دراین باره گفته:« باید برای تمدید قرارداد تیاگو برسر تمام مسائل به توافق برسیم. ما منتظر این اتفاق هستیم.»

6363