هیلتون: در برزیل همه از غیبت نیمار در کوپا آمه ریکا خوشحال بودند

هیلتون: در برزیل همه از غیبت نیمار در کوپا آمه ریکا خوشحال بودند

سایت رسمی فوتبالی- هیلتون بازیکن برزیلی باشگاه مون پولیه در گفتگویی اختصاصی با روزنامه اکیپ چاپ فرانسه در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده و در مورد هموطنش نیمار صحبتهای جالبی را برزبان آورده.

به گزارش فوتبالی، هیلتون معتقد است که نیمار یک لیدر نیست و نتوانسته به خاطر زندگی فراورزشی اش، بهترین عملکرد فوتبالی اش را در زمین چمن به نمایش بگذارد. او در عین حال عنوان کرده که برزیلی ها دوست نداشتند که نیمار در کوپا آمه ریکا به میدان برود و در نهایت هم او به دلیل مصدومیت شانس حضور دراین تورنمنت را از دست داد.

هیلتون درادامه به این نکته اشاره کرده که نیمار دوست ندارد تا در پاری سن ژرمن بماند و از اینکه نیمار تصمیم به ترک لیگ فرانسه گرفته ابراز حسرت کرده ولی درعین حال گفته که دلایل نیمار برای ترک تیم پاریسی را نمی داند. او دراین باره گفته:« همه نمی توانند مقابل بازیکنی با مهارت مثل نیمار بازی کنند. اگر او واقعالیگ فرانسه را ترک کند، این حسرت بزرگی برای فوتبال فرانسه خواهد بود. ما هرگز نمی دانیم که در ذهن یک فوتبالیست چه می گذرد. از زمانی که نیمار به پاریس رفته، مشکلات زیادی ایجاد شده و فکر می کنم او می خواهد به جای دیگری برود.»

این مدافع برزیلی در ادامه یادآوری کرد که مصدومیت های پی در پی و جنجالهای غیرورزشی برروی عملکرد نیمار تاثیرگذاشته است:« به رغم تمام این حرفها، نیمار عملکرد حیرت آوری دارد ولی متاسفانه دائما مصدوم می شود. مصدومیتها مانع از آن شده که او بتواند تمام ارزشهایش را در زمین چمن به نمایش بگذارد. نیمار بازیکن فوق العاده ای است ودراین بحثی نیست ولی ما در مورد مشکلات کوچک و بزرگ او در خارج از زمین چمن و زندگی شخصی اش صحبت می کنیم. همین مسائل مانع از آن شد که نیمار بتواند بازیکن واقعا خوبی در لیگ فرانسه بشود. و این درحالی است که او یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال است.»

هیلتون درعین حال فکر نمی کند که نیمار لیدر خوبی برای تیم ملی برزیل باشد:« کاملا روشن است. نیمار در زمینه لیدری نقصهای زیادی دارد. او مهارتهای زیادی دارد ولی قدرت ذهنی کافی برای لیدری تیم در زمین چمن را ندارد.» او یادآوری کرد که در برزیل، هواداران سلسائو از غیبت نیمار در رقابتهای کوپا آمه ریکا خوشحال شده بودند هرچند که او معتقد است که اگر نیمار دراین تورنمنت حضور می یافت، بهترین بازیکن این دوره کوپا آمه ریکا می شد:« این را در کوپا آمه ریکا دیدیم. در برزیل همه می گفتند:"خوشبختانه نیمار در کوپا آمه ریکا نیست." ولی اگر او دراین تورنمنت حضور می یافت، قطعا بهترین بازیکن این دوره کوپا آمه ریکا لقب می گرفت.»

6363