باقری: برای درخشیدن در استقلال خیلی انگیزه دارم

باقری: برای درخشیدن در استقلال خیلی انگیزه دارم

وب سایت رسمی فوتبالی- میلاد باقری از تلاش خود برای آمادگی بیشتر در استقلال صحبت می کند.

به گزارش فوتبالی، مدافع جوان استقلال در گفت و گو با فوتبالی در خصوص اردو ترکیه اظهار داشت: اردو خوب و مفیدی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم که به هماهنگی بیشتر تیمی کمک می کند. تمرینات مان هم سخت و فشرده بود اما به امید آمادگی بیشتر همه این تمرینات سخت را گذراندیم تا شرایط بهتری را تجربه کنیم. خدا را شکر در کل اردو خوب و مفیدی را سپری کردیم تا روز به روز شرایط مان را بهتر کنیم.


باقری در خصوص شرایط خود اظهار داشت: من وارد تیم بزرگی شده ام که حضور در تیم بزرگ، آمادگی بیشتری را می خواهد. به همین دلیل هنوز از خودم راضی نیستم و تلاش می کنم تا آماده تر از این شوم. انتظار خیلی بیشتری از خودم دارم و حضور در استقلال انگیزه های من را خیلی بالاتر برده که مطمئنم با این انگیزه و تلاش بیشتر می توانم حرف های بیشتری با پیراهن استقلال برای گفتن داشته باشم.


وی در ارتباط با استراماچونی اظهار داشت: کار کردن با مربی بزرگ یک افتخار محسوب می شود که انگیزه ما را هم بیشتر می کند. سعی می کنم از استراماچونی درس های جدید یاد بگیرم. او یک مربی با دانش و جدی است که می تواند به فوتبال ما کمک کند.


باقری در پایان گفت: از روزی که به استقلال آمدم، هواداران استقلال خیلی به من محبت داشتند و همین حمایت هایشان به من دلگرمی می دهد. تمام تلاشم را می کنم تا با عملکرد خوب در استقلال باعث رضایت آن ها شوم.



9697