نیجریه 1- 0 تونس ؛ سبزپوشان بردند و سوم شدند

نیجریه 1- 0 تونس ؛ سبزپوشان بردند و سوم شدند

سایت رسمی فوتبالی- دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آفریقا دقایقی پیش در مصر به پایان رسید و دراین بازی که با رویارویی دو تیم  تونس و نیجریه برگزار شد، در نهایت نیجریه ای ها توانستند برد را مال خود کرده و رتبه سوم این رقابتها را به خود اختصاص دهند.

تک گل این بازی در دقیقه  ۳ بازی اودیون ایگالو به ثمر رسید و همین یک گل برای برد نیجریه در این بازی کافی بود. این گل، پنجمین گل ایگالو در این رقابت‌ها بود.


نیجریه ای ها اگر چه در همان نیمه اول گل برتری را به ثمر رسانده و از حریف پیش بودند، اما نیمه اول را با یک خبر بد به پایان بردندو آن هم خبر مصدومیت ایگالو بود. او به دلیل مصدومیت در بین دو نیمه زمین را ترک کرد و جایش را به اوسیمهن داد و بدین ترتیب نتوانست در نیمه دوم این بازی حضورداشته و این تورنمنت را با زدن 5 گل به پایان برد.

تلاشهای بازیکنان تونس در نیمه دوم بازی نتیجه ای به همراه نداشت تا بدین ترتیب بازی رده بندی این دوره از رقابتهای جام ملتهای آفریقا با سومی نیجریه به پایان برسد و بازی فینال نیز جمعه شب میان دو تیم الجزایر و سنگال برگزار خواهد شد تا قهرمان این دوره جام ملت‌های آفریقا مشخص شود. البته در نیمه دوم هر دو تیم موقعیتهایی را خلق کردند ولی دروازه بانان هر دوتیم خیره کننده ظاهر شدند و با مهار فرصتهای گلزنی تیم حریف ، باعث شدند تا نتیجه نیمه اول تغییری نکند وتکل گل ایگالو دراین بازی سرنوشت مسابقه را رقم زد.

او اولین بازیکنی است که از سال 2010 و بعد از گدوی مصری موفق شده تا در یک دوره جام ملتهای آفریقا 5 گل به ثمر برساند.