گریزمان: شادی بعد از گل جدیدی برای نوکمپ آماده کرده ام

گریزمان: شادی بعد از گل جدیدی برای نوکمپ آماده کرده ام

سایت رسمی فوتبالی - آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا در گفتگوباشبکه تلویزیونی رسمی باشگاه بارسلونا شرکت کرد و در این گفتگوی جذاب از مسائل مختلفی صحبت نمود.

این گزیده ای از صحبتهای این ستاره فرانسوی است:

* هواداران بارسلونا: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که شادی را به تیم هدیه خواهم داد. برای خودم چالشهایی مثل دقایق حضور درترکیب تیم، تعداد گل در پایان فصل یا تعداد پاس گل تعیین نکرده ام ولی قطعا در زمین لذت خواهم برد. شادی خاص و ویژه ای برای گلزنی هایم در نوکمپ طراحی کرده ام.

* پیوستن به بارسلونا: حضور در بارسلونا افتخار آمیز است و این هدفی است که به آن دست یافتم. الان باید به دنبال دست یابی به اهداف بعدی باشم. آماده ام و انگیزه های زیادی دارم تا مقابل هواداران جدیدم به میدان بروم. آنها مرا می شناسند و می دانند که تمام توانم را در زمین چمن به کار می گیرم. هیچ تیمی سطح بازی مشابهی با بارسا ندارد ولی در هنگام دفاع کردن، بازیهای تک ضرب و عمقی مشکلی نخواهم داشت. در بارسا هم همان گریزمان اتلتیکو خواهم بود 

* عاشق سبک بازی بارسا: آنچه در بارسا بیش از هرچیز برایم تحسین برانگیز است، سبک فوتبالی تیکی تاکای این تیم است. بعد فوتبالیستهایی مثل رونالدینیو و مسی بارسا را برایم متفاوت کرد. وقتی نام بارسلونا می آید، در ذهن بازیکنان فوتبال، تیکی تاکا متبادر می شود. من همیشه بازی های بارسا را از طریق تلویزیون تماشا می کردم و سعی می کردم حرکات بازیکنان این تیم را تقلید کنم. الان از نزدیک درکنارشان بازی خواهم کرد و با هم از فوتبال لذت خواهیم برد.

*هم تیمی های جدید: بازیکنان تیم خیلی صمیمی هستند واین ارتباط خوب به من کمک میکند تا راحت تر در تیم جا بیفتم.. دی یونگ سرسخت ترین حریفی است که مقابلش بازی کرده ام. وقتی قصد داشتم او را تحت فشار بگذارم واقعا موفق به انجام این کار نشدم. نتو، دروازه بان جدید بارسا هم دروازه بان فوق العاده ای است که زوج فوق العاده ای همراه با ترشتگن تشکیل می دهند

*هدف در بارسلونا: هدفم این است که بیشترین دقایق ممکن را بازی کنم؛ گلهای بیشتری بزنم و پاس گلهای بیشتری نسبت به فصل قبل بدهم و تمام جامهای ممکن را فتح کنیم.

6363