گواردیولا: رودریگو را بوسکتس دوم فوتبال اسپانیا می دانند

گواردیولا: رودریگو را بوسکتس دوم فوتبال اسپانیا می دانند

سایت رسمی فوتبالی- بعد از برد 1-4 منچسترسیتی مقابل وستهم در یک دیدار دوستانه که در کشور چین برگزار شد، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی سیتی در گفتگو با رسانه ها شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا در بخشی از صحبتهایش به تمجید از رودریگو ارناندز، خرید جدید باشگاه سیتی در فصل 20-2019 پرداخت. در این بازی رودریگو اولین حضورش درترکیب سیتی را تجربه کرد.

گواردیولا در پایان این بازی درمورد بازیکن اسپانیایی تیمش گفت:« رودریگو جوان است و از آن دسته هافبک تدافعی هایی است که خیلی سریع فکر می کنند. امیدوارم که او سالها اینجا درسیتی بماند.» البته تمجیدهای او از رودریگو به اینجا خلاصه نشد و پپ ادامه داد:« رودریگو قد بلندی دارد و این نکته مثبتی برای تیم ما که میانگین قدی کوتاهی دارد، به حساب می آید. او در ضربات ایستگاهی هم عالی است ولی رودریگو را برای این کار خریداری نکرده ایم. از زمانی که من به سیتی آمدم، سعی کردم بازیکنان 21، 22 و 23 ساله بخرم. رودریگو بازیکن تیم ملی اسپانیاست و او را بوسکتس دوم تیم می دانند. به نظرم بازیکن خیلی خوبی است.»

 سرمربی اسپانیایی سیتی در ادامه راجع به آینده لئوری سانه نیز صحبت کرد. این بازیکن توانا در بازار تابستانی زیر ذره بین سران بایرن مونیخ قرار گرفته و شنیده می شود که او به دلیل فرصت کمی که فصل قبل برای بازی کردن در سیتی در اختیارش قرار گرفته بود، قصد ترک این تیم را دارد.قرارداد فعلی سانه با سیتی تا سال 2021 اعتبار دارد و گواردیولا دراین باره گفت:« همانطور که پارسال هم گفتم، باشگاه به سانه پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. ما می خواهیم که بازیکنانمان اینجا راضی و خوشحال باشند. به او کمک خواهیم کرد تا بهتر شود. من پتانسیل بالا و سطح فوق العاده اش را می دانم. او توانایی هایی دارد که به ندرت در بازیکنان فوتبال دیده می شود.»

گواردیولا درمورد سانه ادامه داد:« او می داند که در سیتی به خاطر کیفیت بالای بازیکنان، سخت است بتوان در ترکیب تیم قرار گرفت. من همیشه به سران باشگاه گفته ام که بازیکنانی را می خواهم که راضی باشند و همیشه دوست داشته ایم تا سانه را اینجا داشته باشیم.»

6363