رسمی / تریپیر به اتلتیکومادرید پیوست

رسمی / تریپیر به اتلتیکومادرید پیوست

سایت رسمی فوتبالی- کیران تریپیر رسما به اتلتیکومادرید پیوست. بدین ترتیب وبعد از جدایی خوانفران از اتلتیکومادرید، حالا دیگو سمیئونه بازیکن ایده الش برای پر کردن جای خالی او را به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اتلتیکومادرید در شرایطی خبر خرید این بازیکن انگلیسی را اعلام کرد که چند ساعت قبل اعلام شده بود که تریپیه در لیست بازیکنان تاتنهام برای تور آسیایی شان قرار ندارد و درحال سفر به مادرید است تا تستهای پزشکی را پشت سرگذاشته وتوافقات نهایی را با سران اتلتیکوانجام دهد.

حالا پس از انجام این کارها، خبر انتقال رسمی تریپیه به اتلتیکو با قراردادی 3 ساله و تا سال 2022 اعلام شد. بدین ترتیب حالا این بازیکن انگلیسی به لس آنجلس خواهد رفت تا زیر نظر دیگو سیمئونه تمریناتش را آغاز کند.

سبک بازی تریپیر شباهتهای زیادی به سبک فوتبالی تیم سیمئونه دارد و ضربات خوبی با پای راستش به توپ می زند و چه درتاتنهام و چه در تیم ملی انگلیس مسئول زدن ضربات ایستگاهی و کرنرها بود.

حالا تریپیر اولین بازیکن انگلیسی تاریخ اتلتیکو مادرید، از زمان جنگهای داخلی اسپانیا خواهد بود. ارزش این بازیکن انگلیسی در سایت ترنسفرمارکت حدودا 35 میلیون یورو برآورد شده بود ولی سران اتلتیکو برای جذب او حدودا 22 میلیون یورو به باشگاه تاتنهام پرداخت کرده اند. 

6363