توصیه وکیل آرژانتینی به مسی: معذرت خواهی کن

توصیه وکیل آرژانتینی به مسی: معذرت خواهی کن

سایت رسمی فوتبالی- مسئولان اتحادیه فوتبال آرژانتین درخواست فرجام خواهی نسبت به اخراج لیونل مسی در بازی رده بندی کوپا آمه ریکا آماده کردند و امروز هم نوشته ای در رابطه با اظهارات لیونل مسی که کونمبول را به فساد متهم کرده بود، به مقر این سازمان ارائه خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، گوستاوو آبرئو، وکیل آرژانتینی و یکی از اعضای TAS، به لیونل مسی توصیه کرده تا به خاطر صحبتهای جنجالی اش عذرخواهی کند تا بدین ترتیب بتواند از یک محرومیت سنگین رهایی یابد. او در این رابطه گفته:« به مسی پیشنهاد می کنم که به خاطر صحبتهایی که بعد از بازی آرژانتین مقابل برزیل در مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا برزبان آورد و طی آن کونمبول را به فساد متهم کرد، عذرخواهی کند چون دادگاه  قصد دارد محرومیت سنگینی را برای مسی درنظر بگیرد. به نظر من حالا باید مقامات اتحادیه فوتبال آرژانتین وارد عمل شده و از مسی درخواست کنند که به خاطر این صحبتها عذرخواهی کند.»

بعد از انتقادات تند مسی در شب باخت0-2 آرژانتین مقابل برزیل در مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا، شنیده می شود که او ممکن است بین یک تا دو سال از حضور در فوتبال ملی محروم شود و ازهمین رو آقای آبرئو به مسی توصیه کرده تا با عذرخواهی زودهنگام بتواند مقدمات تخفیف در این محرومیت سنگین را فراهم کند.

 6363