نیمار : من و مسی یک زوج فوق العاده را تشکیل داده بودیم

نیمار : من و مسی یک زوج فوق العاده را تشکیل داده بودیم

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در صحبت هایی لیونل مسی را بهترین بازیکن دنیا خوانده و اعلام کرده که در طول دوران حضورش در باشگاه کاتالان ، در کنار مسی زوج حیرت آوری را تشکیل داده بودند.

به گزارش فوتبالی، این درحالی است که در روزها وهفته های اخیر گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی نیمار از پاری سن ژرمن و بازگشتش به بارسلونا شدت یافته است. شنیده می شود که نیمار 27 ساله تمایل زیادی دارد تا به لالیگا بازگردد ولی مقامات باشگاه پاریسی برای فروش او دست کم 222 میلیون یورو طلب کرده اند و حاضرنیستند تااو را با بازیکنانی مثل فیلیپه کوتینیو و عثمان دمبله معاوضه کنند.

نیمار که در طول دوران حضورش در بارسلونا با این تیم دو قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده بوددر بین سالهای 2013 تا 2017 پیراهن تیم کاتالان را به تن می کرد. او حالا در صحبتهایی به تمجید از هم تیمی سابقش در بارسا پرداخته و گفته:« از نظر من مسی بهترین بازیکن دنیاست. او بهترین بازیکنی است که بازی کردنش را در زمین چمن دیده ام. ما یک زوج فوق العاده را تشکیل داده بودیم. بازی کردن در کنار مسی برایم افتخار بزرگی بود و واقعا لذت بخش بود. علاوه بر همه اینها مسی دوست من است.»

6363