تکلیف آینده خامس در رئال به ایسکو گره خورده

تکلیف آینده خامس در رئال به ایسکو گره خورده

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه مادریدی این روزها بیشتر تمرکز خود را برروی فروش بازیکنانشان قرار داده اند. آنها قصد دارند تا با فروش تعدادی از بازیکنانشان 298 میلیون یورویی که برای خرید مهره های جدید  هزینه کرده اند را جبران کنند و بازیکنانی که در بازار فروش قرار گرفته اند، اکثرا بازیکنان میانی رئال هستند.

به گزارش فوتبالی، رئالی ها این روزها چشم انتظار انتقال پوگبا هستند وامیدوارند که با جذب این ستاره فرانسوی خط میانی تیمشان را تقویت کنند. سبایوس، خامس رودریگز و ایسکو، سه بازیکنی هستند که این روزها مورد توجه تیمهای مختلف قرار گرفته اند ولی هر سه آنها نمی توانند با هم سانتیاگو برنابئو را ترک کنند. از همین رو حالا مادریدی ها یک پازل پیچیده را مقابلشان می بینند که ممکن است با جدایی خامس از رختکن این تیم، مشکل حل شود

اگر رئالی ها یپشنهادی بالاتر از 80 میلیون یورو برای ایسکو دریافت کنند، او را به فروش خواهند رساند و بدین ترتیب ممکن است خامس در تیم مادریدی ماندگار شود.

این درحالی است که زیدان سرمربی رئال از عملکرد خامس در فصل گذشته (وقبل از انتقال قرضی اش به بایرن مونیخ) رضایت چندانی نداشت. اما در هرصورت از نقاط قوت این بازیکن کلمبیایی آگاه است و هواداران رئال هم هنوز خامس را دوست دارند.

یک استراتژی دیگر، واگذاری خامس به اتلتیکومادرید است. سران اتلتیکو درنظردارند تا بدون آنکه با رئالی ها وارد جنگ شوند، این ستاره کلمبیایی را به تیمشان ببرند و درصورتی که حاضر به پرداخت 50 میلیون یورو بشوند، خامس مال اتلتیکو خواهد شد. رئالی ها هم مشکلی برای فروش خامس به اتلتیکو ندارند ولی عجله ای هم برای انجام این کار نخواهند داشت. خامس تا روز 29 جولای در تعطیلات تابستانی خواهد بود و رئالی ها بر این باورند که تا 10 روز آینده ممکن است بازیکنان دیگری از این تیم به فروش برسند.

در هرصورت خامس این روزها دو مشتری پروپاقرص دارد؛ اتلتیکومادرید و ناپولی. البته ناپولی او را به صورت قرضی می خواهد. رئالی ها تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند تا خامس را ارزان به تیمی بسپارند ولی اعتقاد دارند که باید برخی از بازیکنان تیمشان را بفروشند و سرنوشت تعدادی از این بازیکنان به هم گره خورده؛ اگر خامس رئال را ترک کند، ایسکو ماندنی خواهد بود ودرصورت جدایی ایسکو، کهکشانی ها خامس را درتیمشان نگاه خواهند داشت.

6363