کمک ویلموتس به مجیدی؛ محبی در تیم امید

کمک ویلموتس به مجیدی؛ محبی در تیم امید

وبسایت رسمی فوتبالی - یکی از بازیکنانی که در ترکیب تیم ملی در بازی دوستانه با امید به میدان رفت محمد محبی بود. وینگر راست تیم شاهین شهرداری بوشهر که در تعطیلات تابستانی سپاهانی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، محمد محبی که زننده گل تیم شاهین شهرداری بوشهر در بازی پایانی با سرخپوشان پاکدشت بود و باعث صعود تیمش به لیگ برتر شد پیش تر دو بار به اردوی تیم امید دعوت شد اما در لیست نهایی کرانچار قرار نگرفت و در بازی های مقدماتی تهران به میدان نرفت! این بازیکن اما در اردوی اخیر تیم ملی و هم چنین بازی دوستانه با تیم امید رضایت مارک ویلموتس را جلب کرده است و این در حالی بود که در نیمه دوم بازی به میدان آمد. از آنجایی که محمد محبی در شرایط سنی امید است همانند الهیار صیادمنش به اردوی تیم امید فرستاده می شود تا این تیم در بازی های نهایی مقدماتی المپیک 2020 توکیو با قدرت در مصاف با حریفان ظاهر شود.

مارک ویلموتس نگاه خاصی به تیم امید دارد به این خاطر که تیم ملی برای حضور در دوره بعدی جام جهانی و درخشش در این بازی ها نیاز به جوانگرایی دارد و طبیعتا مهره هایی که باید به تیم ملی اضافه شوند از تیم امید خواهند بود. به همین خاطر سرمربی تیم ملی علاوه بر بازی با تیم امید چند باری در تمرینات این تیم حاضر شد و در گفتگو با فرهاد مجیدی برای کمک به تیم امید اعلام آمادگی کرد و پیشنهاد حضور محمد محبی در اردوی تیم امید هم پیشنهاد مارک ویلموتس است.

1984