شکایت رسمی همسر ایکاردی از مکسی لوپز

شکایت رسمی همسر ایکاردی از مکسی لوپز

سایت رسمی فوتبالی - واندا نارا همسر ایکاردی در مقابل صحبت های مکسی لوپز همسر سابقش کوتاه نیامد و واکنش قاطعانه ای خطاب به وی نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مکسی لوپز بازیکن آرژانتینی تیم واسکودوگاما از زمان ازدواجش با واندا صاحب سه فرزند به نام والنتینو، کنستانتینو و بندیکتو است. مکسی ادعا کرده بود که واندا مانع از آن می شود که او با فرزندانش ملاقات کند. بازیکن واسکودوگاما در یک برنامه تلویزیونی گفته بود:"آنها زیر توافقشان زده بود. نمی توانم از طریق واتسپ با آنها در ارتباط باشم چرا که واندا و مائورو من را بلاک کرده اند."

اولین واکنش همسر ایکاردی از طریق وکیلش آنا روسنفیلد بود که ادعاهای مکسی لوپز را تکذیب کرده بود و گفته بود که این بازیکن هر زمان که بخواهد می تواند با بچه هایش ملاقات کند. دوشنبه اما واندا شخصا به این اتفاق واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت:"دروغ پراکنی، حمله لفظی و نشر اطلاعات جعلی. باید به خاطر آنها به دادگاه شکایت کنم. پروسه شاید طولانی باشد اما مسلما حق به من خواهد رسید. وقتش را ندارم که بی دلیل خودم را درگیر این مسائل کنم. ترجیح می دهم که وقتم را صرف زندگی و کارم کنم و اولویتم پنج ف رزندم هستند."

بدین ترتیب به نظر می رسد که کار اختلاف مکسی لوپز و همسر سابقش واندا به دادگاه کشیده خواهد شد.