تلاش عجیب یک مرد سوئدی برای تغییر نامش به «تاتنهام»

تلاش عجیب یک مرد سوئدی برای تغییر نامش به «تاتنهام»

سایت رسمی فوتبالی - دیوید لیند 39 ساله  چند ماهی است که با دولت سوئد درگیر است چرا که می خواهد اسمش را به "تاتنهام" تغییر بدهد اما اداره ثبت احوال کشورش مخالف است.

به گزارش فوتبالی، دیوید عاشق تاتنهام است و می خواهد نامش را به نام این تیم انگلیسی تغییر بدهد اما اداره ثبت احوال سوئد با این ماجرا مخالف است و حاضر نیست که نام او را ثبت کند. لیند علت مخالفت دولت را درک نمی کند. وی در این باره گفته است:" خیلی ناراحت هستم. تا جایی که می دانم در سوئد می توانی کاری کنی که هر اسمی که دلت خواست برای تو انتخاب کنند اما با تاتنهام مخالف هستند. می توانم اسمم را نیوکاسل، آرسنال یا لیورپول بگذارم. اسم های خیلی عجیب تری در سوئد وجود دارند و حتی یک نفر اسم "سیب زمینی" را برای خودش انتخاب کرده است. اما اجازه نمی دهند نام تنهام را برای خود انتخاب کنم. شاید یک نفر در دولت طرفدار آرسنال است!"

البته دولت سوئد در این باره توضیح می دهد که از سال 2017 سختگیری ها در مورد تغییر نام افراد بیشتر شده است و اگر فردی در کشور سوئد "آرسنال" نام دارد، به این خاطر است که قبل از سال 2017 اسمش را عوض کرده است. در کشور سوئد 60 نفر "بین" نام دارند که نام یک باشگاه سوئدی است.