بدهی چندین میلیونی ستاره سابق برزیل

بدهی چندین میلیونی ستاره سابق برزیل

سایت رسمی فوتبالی - کافو، مدافع سابق تیم های میلان و رم و تیم ملی برزیل، چندین میلیون بدهی دارد که باعث شده بسیاری از اموال خود را تا به امروز از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، روزنامه برزیلی Folha de S.Paulo مدعی شده که کافو بدهی های زیادی دارد که باعث اخیرا 5 ملک خود را به فروش برساند. این بازیکن اخیرا یک آژانس ورزشی به نام Capi Penta بازیکن بین المللی فوتبال تاسیس کرده بود. همسرش مسولیت مدیریت این آژانس را بر عهده داشت اما این کار نیز با شکست مواجه شد. و حالا باعث شد که این زوج مجبور به فروش بخش بیشتری از اموال و املاک خود شوند تا بتوانند بدهی های خود را پرداخت کنند. این روزنامه خبر داده که واکنش کافو به این اتفاق این بوده که: " این مشکل شخصی من است. می توانم از تمام اموالم دست بکشم، از ماشین و خانه هایم. می توانم از همه چیز دست بکشم تا بتوانم بدهی هایم را پرداخت کنم. "

کافوی 49 ساله در حال حاضر سفیر جام جهانی 2022 قطر است. او پیش از در فاصله سال های 1997 تا 2008 بیش از 400 بازی با پیراهن رم و میلان انجام داد و دو سری آ و یک لیگ قهرمانان نیز در کارنامه خود ثبت کرده است. او همچنین با 142 بازی رکورددار حضور با پیراهن تیم ملی برزیل در میادین است. او تنها بازیکن تاریخ است که در سه فینال جام جهانی به صورت متوالی حضور داشته که در فینال سال های 1994 و 2002 قهرمانی را نیز به دست آورده است. 

1070