اینسینیه: ساری به ناپولی خیانت کرد

اینسینیه: ساری به ناپولی خیانت کرد

سایت رسمی - لورنزو اینسینیه، کاپیتان ناپولی، تاکید کرد که از نظر او پیوستن مائوریتزیو ساری به یوونتوس تنها یک سال پس از جدایی از این تیم، خیانت به ناپولی بوده است. 

به گزارش فوتبالی، کاپیتان ناپولی معتقد است که انتقادات کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم، و همچنین مدیرعامل این باشگاه از او برای استفاده 100 درصدی از توان این بازیکن بوده است. او در این باره گفت: " من همیشه با بازوبند کاپیتانی یا بدون آن به هم تیمی هایم کمک کردم. برداشتم از صحبت های سرمربی و مدیرعامل این بود که می خواهند به من انگیزه بدهند بنابراین 100 درصد تلاشم را می کنم. پیراهن ناپولی برای من بسیار مهم است و بازی برای باشگاه شهرتان کار آسانی نیست. من تلاش می کنم که به همه کمک کنم. من اولین کسی هستم که پس از شکست یا تساوی غمگین می شوم. مهمترین نکته حفظ اتحاد است چرا که با اتحاد می توان کارهای بسیاری انجام داد. گوی پیشگویی نداریم که از قهرمانی سری آ صحبت کنیم اما مثل هر سال تلاشمان را می کنیم و تا آخر مبارزه خواهیم کرد. "

اینسینیه همچنان معتقد است که حضور اینسینیه در یوونتوس تنها یک سال پس از جدایی از ناپولی، خیانت به این تیم به حساب می آید. او اضافه کرد: " من این را گفتم و باز هم آن را تکرار می کنم. برای ما طرفداران ناپولی این یک خیانت بود. حالا ما باید بر روی خودمان تمرکز کنیم و تلاش کنیم که او را شکست دهیم. قهرمانی در سری آ یک رویا برای همه ماست و می خواهیم یک بار دیگر برای رسیدن به آن تلاش کنیم. "

1070