رمزی: وقتی یوونتوس پیشنهاد داد به پیشنهادهای دیگر فکر نکردم

رمزی: وقتی یوونتوس پیشنهاد داد به پیشنهادهای دیگر فکر نکردم

سایت رسمی فوتبالی – آرون رمزی در مراسم معارفه‌اش در یوونتوس گفت که پیشنهادهای دیگری هم داشته است، اما تردیدی در پیوستن به یوونتوس نداشته است.

این بازیکن ولزی پس از پایان قراردادش با آرسنال به صورت آزاد راهی یوونتوس شد. او امروز در نشست خبری معارفه‌اش گفت: «زمانی که فهمیدم یوونتوس به جذب من علاقه دارد، نتوانستم پیشنهادشان را رد کنم. این‌جا باشگاه بزرگی است و یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا است. داشتن فرصت حضور در این‌جا و بازی برای این تیم در بالاترین سطح رویای من بود. این چالشی برای من هم هست، که به روش متفاوتی از زندگی، و فرهنگی متفاوت عادت کنم. امیدوارم همه چیز عالی پیش برود. 

می‌دانم که کار سختی پیش رو دارم، من خودم را برای این موضوع آماده کرده‌ام و مشتاق این چالش هستم. به محض آن که دانستم یووه به دنبال من است، تردیدی نبود که انتخابم چه خواهد بود. شما نمی‌توانید این فرصت را رد کنید. من بسیار ذوق‌زده‌ام که این‌جا هستم، که عضو این باشگاه بزرگ هستم و امیدوارم بخشی از تاریخ جدیدی باشم که می‌توانیم با هم بنویسیم.

بله، از باشگاه‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم، اما این‌جا باشگاه مناسبی برای من بود و بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم که این‌جایم.»

رمزی پیراهن شماره 8 را به تن خواهد کرد که تا پیش از این به تن کلودیو مارکیزیو، بازیکن محبوب هواداران بود. رمزی گفت: «من پیراهن شماره 8 را می‌خواستم. در آرسنال هم همین پیراهن را به تن داشتم و این‌جا هم این شماره آزاد بود، و آن را دودستی گرفتم. می‌دانم که مارکیزیو بازیکنی باورنکردنی است که این‌جا رشد کرده است. من با او چند بار صحبت کرده‌ام و اگر بتوانم عملکردی که او داشت را تکرار کنم، افتخار خواهم کرد.»

8444