شرط تافارل برای رسیدن نیمار به افتخارات کریس و مسی

شرط تافارل برای رسیدن نیمار به افتخارات کریس و مسی

سایت رسمی فوتبالی- کلودیو آندره مرگن تافارل، دروازه بان اسطوره ای فوتبال برزیل که از سال 2014 به عنوان سرمربی دروازه بانان تیم ملی برزیل مشغول به کار است، در گفتگو با اسپورت تی وی در مورد شرایط نیمار در دنیای فوتبال صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، او در مورد نیمار گفته:« اگر نیمار برروی فوتبالش متمرکز باشد، به تمام افتخاراتی که مسی و کریستیانو رونالدو رسیده اند، دست خواهد یافت.» او درمورد نیمار گفته:« نیمار یک پسر فوق العاده است. ابعاد شخصیتی او چه در داخل و چه خارج از زمین چمن تحسین برانگیز است. او شخصیت حیرت آوری دارد. زندگی خوبی دارد و از آن لذت می برد و تفریح کردن و لذت بردن، همیشه خبرساز می شود. ولی او هم یک انسان است؛ یک جوان 27 ساله که با شادی و نشاط فوتبال بازی می کند و از زندگی اش لذت می برد. پس کاملا منطقی است که او باید بداند که چه زمانی بهترین لحظه برای انجام هرکاری است و با گذر زمان این را یاد خواهد گرفت.»

تافارل در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر در برزیل هیچ بازیکن دیگری مثل نیمار وجود ندارد:« او بازیکن فوق العاده ای است؛ یک بازیکن متفاوت که محصول فوتبال برزیل است و توانایی دریبل زنی بالایی دارد.» او درعین حال به نیمار توصیه کرد تا تمرکزش را برروی فوتبالش قرار دهد تا بتواند به موفقیتهای مسی و رونالدو برسد.

بخش پایانی صحبتهای تافارل درمورد رقابتهای کوپا آمه ریکا بود که با قهرمانی برزیل به پایان رسید:«من حس کردم که سطح برزیل کاملا بالاتر از کوپا آمه ریکاست. تیم ملی برزیل با عطش فراوانی باز خواهد گشت و این خبر خوبی برای ماست.»

6363