سوژه شدن عکس ایگواین و رونالدو دراولین تمرین یووه

سوژه شدن عکس ایگواین و رونالدو دراولین تمرین یووه

سایت رسمی فوتبالی- اردوی پیش فصل یووه برای شروع هر چه قوی تر فصل 20-2019 آغاز شده است. در بین بازیکنانی که در اولین جلسه تمرینی این تیم حضور یافتند، دیدار گونزالو ایگواین که بعد از حضور قرضی در چلسی، به تورین بازگشته و کریستیانو رونالدو حسابی جذاب بود. این دو بازیکن که در رئال مادرید با هم هم تیمی بودند، حالا در تورین دوباره با هم دیدار کردند.

به گزارش فوتبالی، مائوریتسیو ساری سرمربی جدید یوونتوس از عملکرد ایگواین راضی نیست و بعید به نظر می رسد که روی او حسابی باز کند.

اما تصویری که از سلام و احوالپرسی کریس رونالدو و ایگواین در کمپ تمرینی یووه منتشر شده، حسابی وایرال شده و کاربران شبکه های اجتماعی با شوخ طبعی این عکس را مونتاژ کرده وجملاتی را از قول این دوبازیکن در گفتگو با یکدیگر ذکر کرده اند.

در یکی از این مونتاژها، مثلا ایگواین از کریس رونالدو خواسته تا درمرکز پیوند مویش در شهر مادرید به او تخفیف بدهد. از قول این ستاره آرژانتینی می خوانیم:«سلام کریس. چطوری؟ برای مرکز پیوند مویت به من تخفیف می دهی؟» 

کاربر دیگری با اشاره به این نکته که احتمالا ایگواین دربازار تابستانی به صورت قرضی یووه را ترک خواهد کرد، اینگونه شوخ طبعی اش را نشان داده و نوشته:«الان زمان ایده آلی برای سلام و احوالپرسی کردن است. ماه جولای سال آینده (بعد از انتقال قرضی ایگواین به تیمی دیگر و بازگشت مجددش به تورین، مثل آنچه درمورد انتقال قرضی اش به چلسی اتفاق افتاد) همدیگر را خواهیم دید.» و بیشتر شوخی ها هم در مورد انتقال احتمالی ایگواین به تیمی  دیگر بوده.

و کاربر دیگری هم درمورد شرایط آمادگی فیزیکی و دستمزد این دو بازیکن شوخی کرده و نوشته:« زمانی که رویای داشتن حقوقی بیشتر، موهایی بیشتر و شکمی تخت را در سر داری و کریس برای سلام و احوالپرسی به سمتت می آید.»


6363