شیعی: استیناف باید برای رئیس سازمان لیگ تعیین تکلیف کند/ خبری از فسخ قرارداد ویلموتس ندارم

شیعی: استیناف باید برای رئیس سازمان لیگ تعیین تکلیف کند/ خبری از فسخ قرارداد ویلموتس ندارم

وب سایت رسمی فوتبالی- عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: کمیته استیناف باید در مورد رئیس سازمان لیگ تعیین تکلیف کند. 

به گزارش فوتبالی، محمود شیعی پس از بازی دوستانه تیم ملی ایران با امیدهای کشورمان که با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود هفت بازیکن پیکان در این مسابقه حضور داشتند و همین مسئله انگیزه‌ام را بیشتر کرد که بازی را ببینم. بازی خوبی بود در حال حاضر در مراحل اولیه آماده‌سازی هستیم و ویلموتس کارش را آغاز کرده است.

وی در مورد احتمال تعلیق فوتبال ایران و اینکه گفته می‌شود بازی‌های تیم ملی باید در کشور ثالث برگزار شود، اظهار داشت: فدراسیون این مسئله را تکذیب کرده و جدول کنفدراسیون فوتبال آسیا هم صلاح شده است.

شیعی در مورد اینکه تماشاگران به این دلیل به ورزشگاه نیامدند که نمی‌خواستند بانوان وارد ورزشگاه شوند گفت: من اطلاعی از این مسئله ندارم فکر نمی‌کنم اینگونه باشد بازی بدون تماشاگر درخواست مربیان بوده است.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه سازمان تیم‌های ملی رئیس ندارد ومیرغفاری که یک داور فعال است در آنجا اسناد را امضا می‌کند و این غیرقانونی است، گفت: من در جریان نیستم اما کارها باید قانونی انجام شود و روال کارها باید قانونی باشد. اکنون کمیته استیناف باید برای رئیس سازمان لیگ هم تعیین تکلیف کند. یکی از دلایلی که اکنون لیگ ما عقب افتاده همین مسئله است.

وی در مورد احتمال فسخ قرارداد ویلموتس به خاطر پرداخت نشدن 10 میلیون دلار گفت: من از این مسئله خبر ندارم شما خبر دارید.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اما اعلام شد که با بانک مرکزی مذاکره شده است، گفت: من از این مساله خبری ندارم.

4344