آژاکس و تائید انتقال قریب الوقوع د لیخت به یووه

آژاکس و تائید انتقال قریب الوقوع د لیخت به یووه

سایت رسمی فوتبالی-  این طور به نظر می رسد که بعد از هفته ها ابهام، مقصد آتی ماتیاس دی لیخت، مدافع جوان و هلندی باشگاه آژاکس مشخص شده است و حالا مدیران باشگاه هلندی هم از توافق او با باشگاه یوونتوس خبر داده اند.

به گزارش فوتبالی، این درحالی است که دی لیخت مدتهاست که مورد توجه تیمهای بزرگ و مطرح اروپایی است و مدتی صحبت از انتقالش به بارسلونا مطرح بود ولی حالا به نظر می رسد که باید انتقال او به باشگاه بینکونری را قطعی دانست.

حالا مارک اوورمارس، مدیر باشگاه آژاکس هم این خبر را تائید کرده که ماتیاس دی لیخت در آستانه انتقال به یوونتوس قرار دارد. او دراین رابطه گفته:« روند انتقال ماتیاس دی لیخت به یوونتوس در حال قطعی شدن است. درحال حاضر منتظر تضمین های بانکی هستیم، چرا که در این رابطه بسیار سختگیرانه رفتار می کنیم. امیدواریم همه چیز خوب پیش برود ولی بعید می دانم هیچ مانعی در این زمینه وجود داشته باشد.» 

طبق اخبار منتشره، احتمالا ادسون آلوارز، مدافع تیم ملی مکزیک، جانشین د لیخت درخط دفاعی تیم هلندی خواهد شد. اوورمارس در صحبت هایی به تمجید از ادسون پرداخته و گفته که این بازیکن 21 ساله می تواند آینده روشنی در آژاکس داشته باشد.

6363