بگوویچ: برنامه لیگ مشخص نیست؛ ماهم برنامه دقیق نداریم

بگوویچ: برنامه لیگ مشخص نیست؛ ماهم برنامه دقیق نداریم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال گل گهر از خریدهای تیمش ابراز خرسندی کرد و می گوید با اضافه شدن سه بازیکن خارجی شرایط برای این تیم بهتر می شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، وینگو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان که موفق شد با این تیم کرمانی به لیگ برتر صعود کند در حاشیه دیدار تدارکاتی تیمش مقابل فولاد خوزستان که در ورزشگاه کارگران برگزار می شود، گفت: شرایط گل گهر خوب است. بازیکنانی که می خواستیم را تا الان گرفتیم. الان هم مدیران باشگاه در تلاش هستند سه بازیکن خارجی به تیم اضافه کنند.

او در ادامه با اشاره به اردوی کرمانشاه تیمش بیان کرد: از اردوی کرمانشاه خیلی راضی هستم و از مدیران باشگاه تشکر می کنم. دو بازی دوستانه آنجا انجام دادیم و امروز هم با فولاد بازی می کنیم و در نهایت با پیکان بازی خواهیم داشت؛ پس از این دیدارها می توانیم آنالیز بهتری روی تیم و نفراتی که نیاز داریم، داشته باشیم.

وینگو در پاسخ به این سوال که بازیکنان خارجی را در چه پست هایی نیاز دارد، بیان کرد: تقریبا مشخص است. ما یک پلی میکر، یک دفاع وسط و یک دفاع هدف بلند قامت می خواهیم. باشگاه در تلاش است و مدیر کارخانه هم حمایت می کند. تا 10 روز آینده همه چیز در این زمینه مشخص می شود.

سرمربی گل گهر در پاسخ به این سوال که  ملیت خارجی ها در چه پست هایی است، بیان کرد: نه هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. من 10،12 فیلم دیده ام و در یک هفته آینده همه چیز مشخص می شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا از خریدهای باشگاه تاکنون راضی است یا خیر، بیان کرد: از بازیکنانی که جذب کردیم مثل فراهانی، وکیا، زبیدی، برزای، بایرامی و .. همه از لحاظ اخلاقی و هم فنی راضی هستم. من دوست دارم بازیکنانی که جذب می کنم، با اولویت های من سازگار باشند. ممکن است بازیکنی فنی باشد ولی اخلاق خوبی نداشته باشد ولی این با روحیات من سازگار نیست.
از وینگو در مورد اردوی بعدی تیمش هم پرسیدیم. او در این رابطه عنوان کرد: دو روز دیگر به شیراز می رویم. 2 بازی آنجا داریم. بعد به سیرجان برمی گردیم و چهارم مردادماه بازی با پدیده داریم. در حال حاضر اما چون تکلیف شروع لیگ مشخص نیست، نمی دانیم به طور دقیق چه می شود.

سرمربی گل گهر در پاسخ به این سوال که آیا همچنان تاکید دارد تیمش در رقابت های فصل آینده موفق می شود، افزود: هر باشگاهی از لیگ یک به لیگ برتر می آید در اولین سال خیلی خطرناک است. اولین هدف باید حفظ تیم باشد و ما این را هدف اول تیم می دانیم. در لیگ برتر تفاوت بازیکنان بیشتر از 15 درصد نیست و باید روی انگیزه و شرایط روحی و روانی بازیکنان کار کرد و فکر می کنم اگر عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشیم، می توانیم موفق عمل کنیم.

4344