هشدار لئوناردو به نیمار قبل ازجلسه 3 ساعته: پیوستن به بارسا سخت است

هشدار لئوناردو به نیمار قبل ازجلسه 3 ساعته: پیوستن به بارسا سخت است

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، نیمار در بدو ورود به شهر پاریس، جلسه ای سه ساعته با لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاریسی داشته است.

به گزارش فوتبالی، لئوناردو در طول هفته گذشته با نیمار در تماس بوده تا پیگیر سفرش به پاریس شود. آنهادر روزهای اخیر دست کم دو بار با هم صحبت کرده اند ودر این گفتگوهای تلفنی ، لئوناردو به نیمار یادآوری کرده که جدایی اش از تیم پاریسی و پیوستنش به بارسا اتفاقی پیچیده و سخت خواهد بود.

طبق گزارش روزنامه اکیپ، لئوناردو قبل از جلسه امروز به نیمار یادآوری کرده که پیوستنش به بارسا دست کم در تابستان امسال سخت خواهد بود و این نکته را به دلیل شرایط اقتصادی بارسا گفته؛ چرا که به گفته او بارسایی ها امسال دو خرید بزرگ انجام داده اند و دی یونگ و گریزمان را به رختکن تیمشان برده اند.

او قبل از جلسه امروز در شهر پاریس این نکات را به نیمار یادآوری کرده. این ستاره برزیلی با یک هفته تاخیر امروز وارد شهر پاریس شد. هنوز جزئیات بیشتری در مورد این جلسه منتشر نشده و فقط اعلام شده که این جلسه بیش از 3 ساعت طول کشیده. به نظر می رسد که در این جلسه ابتدا نیمار خواسته اش برای ترک تیم پاریسی را مطرح کرده و این اقدام برخلاف توصیه های لئوناردو به او در روزهای اخیر بوده است.

6363