سرقت مصاحبه جنجالی نیمار که امروز قرار بود پخش شود

سرقت مصاحبه جنجالی نیمار که امروز قرار بود پخش شود

سایت رسمی فوتبالی- داستان پرفراز و نشیب و پرحاشیه نیمار وارد فاز حیرت آوری شده است. هفته گذشته اعلام شد که نیمار گفتگویی را با یکی از رسانه های برزیلی انجام داده و در آن گفتگو سکوتش را درمورد آینده مبهمش شکسته است. بعد از آن بخشهای کوتاهی از این گفتگو پخش شد و قرار بر این بود که امروز این گفتگو پخش شود.

به گزارش فوتبالی، او برای انجام این گفتگو دو شرط گذاشته بود؛ یکی اینکه درمورد بارسلوناصحبتی نکند و دیگر اینکه در مورد اتهام تجاوز که چند هفته پیش به او وارد شده بود، سوالی پرسیده نشود. در شرایطی که امروز قرار بود یو.او.ال اسپورته این گفتگو را پخش کند، حالا اعلام شده که فایل این گفتگو دزدیده شده و در نتیجه این فایل در اختیار این شبکه نیست.

طبق اعلام ژائو پائولو ورگیرو، مجری این برنامه که بخش اول گفتگو با نیمار را در روز یازدهم جولای ضبط کرده بود و بخش دوم آن را در روز شنبه 13 جولای ضبط کرده بود، نیمار در بخش دوم این گفتگو اطلاعات مهمی درمورد آینده اش گفته بود و برخی مسائل را تکذیب کرده بود. حالا او اعلام کرده که بعد از ضبط قسمت دوم این گفتگو، فایل این مصاحبه ها را به زور از خودروی او ربوده اند و در نتیجه او دیگر فایل این گفتگو را در اختیار ندارد؛ هرچند که ابراز امیدواری کرده که بتواند به این فایل دسترسی پیدا کرده و این گفتگو را پخش کند.

نیمار بعد از جنجالهای فراوان امروز به پاریس بازگشته است و امیدوار است تا بتواند راه را برای انتقالش از باشگاه پاری سن ژرمن به بارسلونا هموار کند.

6363