خواسته رئالی ها از پوگبا: قانون سکوت را اعمال کن

خواسته رئالی ها از پوگبا: قانون سکوت را اعمال کن

سایت رسمی فوتبالی- بعد از اتمام اولین بازی دوستانه منچستریونایتد در اردوی پیش فصل تابستانی که با برد 0-2 شیاطین سرخ مقابل پرت گلوری به پایان رسید، پل پوگبا ترجیح داد تا درمقابل سوالات متعدد خبرنگاران سکوت کرده و صحبت خاصی نکند. 

به گزارش فوتبالی، این درحالی بود که خبرنگاران متعددی از استرالیا و بریتانیا درانتظار گفتگوبا پوگبا بودند ولی او از جواب دادن به سوالات طفره رفت و گفت:« چه کسی به حرف زدن نیاز دارد؟ نیازی به صحبت کردن نیست.» و با گفتن همین جمله از میکسد زون خارج شد. او که تنها 45 دقیقه در این بازی دوستانه در ترکیب تیمش بود، عملکرد قابل قبولی را به اجرا گذاشت وپاس گل اول تیمش را به رشفورد رساند.

خواسته قلبی پوگبا این است که به رئال مادرید منتقل شود ولی او حالا تصمیم گرفته تا به توصیه سران رئال عمل کند. رئالی ها به پوگبا توصیه کرده اند که دست به یاغی گری نزند و شرایط را در تیم فعلی اش سخت و پیچیده نکند و دقیقا برعکس این رفتار کند: در کمال آرامش تمریناتش را دنبال کرده و به رئالی ها اجازه دهد تا در آرامش محض و تدریجا خواسته شان مبنی بر جذب پوگبا را با سران یونایتد در میان بگذارند. چندی پیش مینو رایولا مدیربرنامه های پوگبا در صحبتهایی گفته بود:«همه در باشگاه یونایتد ، از سرمربی تیم گرفته تا مالکان باشگاه می دانند که پوگبا می خواهد تیم را ترک کند و پروسه جدایی او در جریان است.»

چند روز بعد او در گفتگو با تاک سپورت صحبتهایش را تکرار کرد و گفت:« مقامات باشگاه از مدتها پیش می دانند که پوگبا چه می خواهد. او هیچ کار بدی نکرده و به هیچ کسی بی احترامی نکرده. امیدواریم که راه حلی که به نفع همه باشد پیدا شود.»  پافشاری پوگبا برای ترک یونایتد اصلا به مذاق مدیران این باشگاه خوش نیامده و همین باعث شده که خود پوگبا و به توصیه رئالی ها به قانون سکوت روی بیاورد. البته او در روز 16 ژوئن درتوکیو هرآنچه باید می گفت را گفته:« شاید زمان خوبی برای شروع چالشی تازه در جایی دیگر فرا رسیده باشد.»

سران یونایتد برای فروش پوگبا 170 میلیون یورو طلب کرده اند.

6363