مارسلو: هدف ما قهرمانی در تمام رقابت‌هاست

مارسلو: هدف ما قهرمانی در تمام رقابت‌هاست

سایت رسمی فوتبالی - مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید، که در حال حاضر در اردوی پیش فصل در کانادا حضور دارد، می گوید که هدف این تیم برای فصل جدید قهرمانی در تمام رقابت هاست.

به گزارش فوتبالی، مارسلو در آستانه آغاز چهاردهمین فصل خود در این باشگاه اسپانیایی است و شایعاتی درباره جدایی او از رئال در این تابستان شنیده می شد. این شایعات با حضور فرلاند مندی در پایتخت اسپانیا بیشتر شد اما به نظر می رسد که شرایط فعلا برای مارسلو خوب است. او در گفتگویی با تلویزیون رئال مادرید درباره شرایط تیم اظهار داشت: " ما به سختی تلاش می کنیم. می خواهیم با تمام وجود بجنگیم و هدف ما قهرمانی در تمام رقابت هاست. شرایط فیزیکی خوب می تواند در تمام طول فصل به ما کمک کند. ما در رقابت های پیش فصل به میدان می رویم تا هوادارانمان لذت ببرند. "

مارسلو همچنین درباره شایعاتی که درباره جدایی خودش شده بود نیز صحبت کرد و به هواداران اطمینان داد که تعهد کامل به رئال مادرید دارد. مدافع برزیلی در این باره اضافه کرد: " همانطور که همیشه گفتم من با حضور در بهترین باشگاه جهان به رویای خودم رسیدم. این چهاردهمین فصل من در این تیم است و من همان اشتیاقی را دارم که در فصل اول حضور در برنابئو داشتم. این حس هرگز تغییر نخواهد کرد. من همیشه سعی می کنم به هرکس از زمین دور است کمک کنم. مهمترین نکته این است که به مردم کمک کنی تا آنها بتوانند به خوبی با شرایط کنار بیایند. اگر مردم از من بخواهند به آنها کمک می کنم اما این فقط من نیستم. سرجیو راموس، کریم بنزما، رافائل واران و ناچو نیز مانند من سالهاست در این تیم حضور دارند. "

1070