باقری: برنامه های کالدرون جامع و کامل است/ در این فصل کار سختی داریم

باقری: برنامه های کالدرون جامع و کامل است/ در این فصل کار سختی داریم

وب سایت رسمی فوتبالی- کریم باقری گفت: برنامه های كالدرون را ديدم و می دانم برنامه هايش كامل و جامع است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، كريم ‌باقری ‌ظهر ‌ديروز ‌همراه ‌با ‌وحيد ‌اميری،‌ تهران ‌را ‌به ‌مقصد ‌تركيه ‌ترك ‌كرد ‌تا ‌به ‌اردوی‌ پرسپوليس ‌ملحق ‌شود.‌ قبل ‌از ‌شروع ‌سفر،‌ با‌ آقا كريم ‌تماس ‌گرفتيم ‌و ‌برای ‌دقايقی ‌به‌ صحبت ‌پرداختيم.‌

‌‌‌تبريك ‌می ‌گوييم.‌ در ‌پرسپوليس‌ ماندنی ‌شديد!‌
ممنونم. بله، قراردادم را امضا كردم و بدون هيچ مشكلی كارم را ادامه می دهم. قراردادم تمام شده بود. به هر حال خوشحالم كه باز هم می توانم در پرسپوليس بمانم. برای من باعث افتخار است. اميدوارم بتوانم فرد مفيدی در تيم باشم.

‌‌‌فصل ‌قبل،‌ همه ‌اعضای ‌كاد ر‌فنی ‌قراردادشان‌ را ‌برای ‌دو ‌سال ‌تمديد ‌كردند.‌ چرا ‌قرارداد ‌شما ‌در‌ پايان ‌اين ‌فصل ‌تمام ‌شد؟‌
قرارداد من هم دوساله بود اما بايد از لحاظ مالی به توافق می رسيديم كه اين اتفاق هم روز شنبه افتاد و مشكلی وجود نداشت.

‌‌‌گابريل ‌كالدرون ‌در‌ مصاحبه‌هايش ‌از ‌شما‌ تعريف‌ می ‌كند.‌ به ‌نظر ‌می ‌رسد ‌رابطه‌ خوبی ‌با ‌يكديگر ‌داريد؟‌
او يك مربی حرفه ای است كه به ايران آمده و می خواهد موفق باشد. من برنامه های كالدرون را ديدم و می دانم برنامه هايش كامل و جامع است. به هر حال كالدرون يك مربی خارجی است كه برای اولين بار به فوتبال ما آمده تا كار كند و بايد به او كمك كنيم.

‌‌بعد ‌از ‌4 ‌فصل ‌فوق‌العاده ‌كه ‌پرسپوليس ‌با ‌برانكو‌ ايوانكوويچ ‌داشت،‌ آيا ‌كالدرون ‌می ‌تواند‌ موفقيت ‌جديدی ‌را ‌خلق ‌كند؟‌
بدون شك هدف اصلی كالدرون نيز همين است. او هم می خواهد مثل برانكو، مربی موفقی باشد و هدف های خودش را دارد. مربيان خارجی دوست دارند در ليگ های مختلف، موفق باشند تا كارنامه بهتری برای خود بسازند و كالدرون نيز همين هدف را دنبال می كند.

‌‌ليست ‌پرسپوليس ‌برای ‌فصل ‌نوزدهم ‌را ‌چطور‌ ارزيابی ‌می ‌كنيد؟‌ تيم ‌خوبی ‌بسته ‌شده؟‌
تيم ما خوب بود و با اضافه شدن چند بازيكن جديد، شرايط بهتر هم می شود. به نظر من حفظ اسكلت تيم فصل گذشته مهم ترين كاری بود كه باشگاه توانست انجام بدهد. خيلی از مربيان اعتقاد دارند نبايد به تركيب تيم برنده دست زد و ما هم با همين سياست كارها را پيش برديم.

‌‌يارانی ‌كه ‌جذب ‌شده‌اند ‌نيازهای ‌پرسپوليس ‌را‌ برآورده ‌می ‌كنند؟‌

100درصد. ما در پست دفاع و وينگر، بازيكن گرفتيم اما هنوز به يك مهاجم خارجی احتياج داريم. تا جايی كه من می دانم قرار است مهاجم خارجی جذب تيم شود.

‌‌‌و ‌چه ‌بازيكنانی ‌از ‌ليست ‌تيم ‌خط ‌می ‌خورند؟‌

در اين مورد فقط بايد از كالدرون سؤال كنيد چون من چيزی نمی دانم. تنها يك بازيكن بود كه در موردش توضيح دادم چون می دانستم كالدرون به رادوشوويچ گفته امكان دارد از ليست، كنار برود. در مورد ساير بازيكنان چيزی نمی دانم. احتمالاً اين اتفاق بعد از پايان اردوی تركيه رخ می دهد و آن زمان همه می فهمند.

‌‌‌بازيكنان ‌اعتقاد ‌دارند ‌فصل ‌سختی ‌در‌ انتظار‌ پرسپوليس ‌است.‌ نظر ‌شما ‌چيست؟‌
بله قطعاً همين طور است. هر سال برای تيم ها، كار سخت تر می شود. ما سه فصل قهرمان شديم اما شرايط مان از فصل شانزدهم تا هجدهم كاملا متفاوت بود. در اين فصل هم كارمان سخت است ولی بايد با قدرت به ليگ برگرديم. من خيلی اميدوار به موفقيت هستم.

‌‌‌حرفی ‌با ‌هواداران ‌نداريد؟‌
از همه آنها تشكر می كنم كه از تيم حمايت می كنند. آنها بايد بدانند نقش پررنگ تری در اين فصل دارند و بايد پشت تيم باشند. اميدوارم شاهد حمايت همه جانبه هواداران در طول فصل باشيم.

4344