موراتا: قهرمانی با اتلتیکو با ارزش‌تر از تمام جام‌های قبلی من است

موراتا: قهرمانی با اتلتیکو با ارزش‌تر از تمام جام‌های قبلی من است

سایت رسمی فوتبالی - آلوارو موراتا، مهاجم سابق رئال مادرید، باور دارد که بازگشت به باشگاهی که فوتبال را از آن آغاز کرده بهترین اتفاقی بود که می توانست برایش رخ دهد و قهرمانی با این تیم از تمام جام های قبلی با ارزش تر خواهد بود

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 26 ساله فوتبال حرفه ای را در تیم جوانان اتلتیکو مادرید در سال 2005 آغاز کرد و پس از آن در سال 2010 به رئال مادرید پیوست. او بار دیگر در ژانویه 2019 به صورت قرضی به اتلتیکو بازگشت و تابستان امسال این قرارداد با توافق این باشگاه با چلسی به قراردادی دائمی تبدیل شد. بازیکن تیم ملی اسپانیا در گفتگو با EFE درباره شرایط جدید خود اظهار داشت: " اتلتیکو بهترین چیزی است که می توانست برای من رخ دهد. قهرمانی با اتلتیکو برای من بسیار با ارزش است. حتی بیشتر از تمام جام هایی که در گذشته به دست آورده ام چرا که متفاوت است. بازیکنان بزرگی از ما جدا شدند. امیدوار بودم که آنها اینجا بمانند اما همه تصمیمات و شرایط خود را دارند. گریزمان یک بازیکن تراز اول است و نیازی نیست درباره بزرگی او توضیح دهم. او یکی از بهترین بازیکنانی است که اتلتیکو در سال های اخیر داشته است. "

موراتا در نیم فصل دوم موفق شد در تمامی رقابت ها و بازی هایی که برای تیم دیه گو سیمئونه انجام داد، 17 گل به ثمر برساند و این فصل با توجه به جدایی گریزمان از این تیم، بار مسئولیت سنگین تری را نیز بر دوش خواهد داشت. 

1070