سوژه روز: برانکو اصل داستان را گفت

سوژه روز: برانکو اصل داستان را گفت

وبسایت رسمی فوتبالی – جدیدترین مصاحبه سرمربی سابق پرسپولیس یک نکته مهم دارد. اینکه او دیگر علاقه ای به سکوت درباره اتفاقات چند ماه اخیر ندارد و حالا دلیل واقعی جدایی از پرسپولیس را بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، برانکو جدا از آنکه در گفتگو با ورزش سه از جستجو برای چالش و تجربه جدید به عنوان دلیل اصلی‌اش برای ترک پرسپولیس یاد کرد، در گفتگو روزنامه الریاضیه عربستان هم چنین ادعایی را تکرار کرد:" جدایی برای من و همینطور هواداران پرسپولیس تصمیم بسیار سختی بود ولی به هر حال من یک مربی هستم و به دنبال چالش جدیدی بودم. از نظر من بهترین چالش ممکن انتخاب الاهلی و تلاش برای رسیدن به قهرمانی‌های دیگر است."

این دو مصاحبه، اما در تناقض کامل با صحبتهای اخیر سرمربی سابق پرسپولیس است. به نظر می رسد برانکو امیدوار بوده که بین او و باشگاه بر سر پرداخت مطالباتش، توافق صورت بگیرد اما حالا که خبری از توافق نیست، او هم ترجیح داده دلیل اصلی جدایی‌اش از پرسپولیس را رسانه‌ای کند. او به ایسنا گفته:"  منتظر بودم که باشگاه پولم را به حسابم واریز کند تا دوباره به ایران بازگردم که این اتفاق رخ نداد.وقتی در سخت‌ترین شرایط قراردادم را دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کردم یعنی می‌خواستم بمانم و ترسی از ماندن نداشتم. اگر پولم را به موقع می‌دادند قطعاً در پرسپولیس می‌ماندم."

1984