استقبال گرم و صمیمانه بارسایی ها از گریزمان

استقبال گرم و صمیمانه بارسایی ها از گریزمان

سایت رسمی فوتبالی- آنتوان گریزمان خرید جدید و فرانسوی باشگاه بارسلونا حالا با هم تیمی های جدیدش آشنا شده است. بازیکنان تیم کاتالان استقبال گرم و صمیمانه ای از گریزمان به عمل آوردند و باشگاه بارسلونا هم تصاویری از گریزمان درکنار هم تیمی های جدیدش را منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، در عکسهای منتشره تصاویری از گریزمان در کنار مارک آندره ترشتگن، دروازه بان آلمانی بارسا، ایوان راکیتیچ و البته دوست صمیمی اش در اردوی تیم ملی فرانسه یعنی ساموئل اومتیتی را می بینیم. به علاوه تصویری از دمبله در حال شوخی و خنده با گریزمان در تستهای پزشکی امروز بارسلونا نیز به چشم می خورد.

این اولین برخورد گریزمان با هم تیمی های آتی اش بود که در بهترین حالت ممکن انجام شد و انتظار می رود که او بعد از حضور درمراسم معارفه رسمی اش دربارسلونا که تا ساعاتی دیگر انجام خواهد شد، روز دوشنبه تمریناتش را در کنار دوستان جدیدش آغاز کند.

البته هنوز ستاره های کلیدی و اصلی بارسا یعنی لیونل مسی و لوئیس سوارز به اردوی تیم کاتالان ملحق نشده اند و فعلا در تعطیلات تابستانی هستند ودرنتیجه گریزمان فعلا با این دو هم تیمی ارزشمندش دیدار نخواهد کرد. اما او امروز و در تستهای پزشکی بارسا در محاصره هموطنانش بود و لنگله، اومتیتی و تودیبو او را تنها نمی گذاشتند. جرارد پیکه هم یکی ازدوستان صمیمی گریزمان است . البته او صبح روز یکشنبه تستهای پزشکی اش را پشت سرگذاشت و سریعا عازم لندن شد تا فینال ویمبلدون را از نزدیک تماشا کند.

6363