دلیل تاخیر یک روزه در آغاز اردوی تابستانی سیتی چه بود؟

دلیل تاخیر یک روزه در آغاز اردوی تابستانی سیتی چه بود؟

سایت رسمی فوتبالی- قرار براین بود که منچسترسیتی پپ گواردیولا روز شنبه عازم چین شود تا اردوی پیش فصلش را دراین کشور آسیایی آغاز کند ولی زمانی که تعدادی از اعضای کاروان سیتی در فرودگاه بودند، پرواز اعضای این تیم به چین به روز یکشنبه موکول شد.

به گزارش فوتبالی، به گفته مقامات باشگاه سیتی دلیل تاخیر یک روزه در پرواز به چین، یک مشکل اداری غیرقابل پیش بینی بوده است.

طبق گزارش منتشره در رسانه های انگلیسی، این مشکل هیچ ربطی به سران سیتی و البته گرفتن ویزا برای ورود به کشور چین نداشته است. قرار بر این است که شاگردان گواردیولا در جام لیگ برتر آسیا حضور داشته باشند. آنها روز چهارشنبه در شهر نانجینگ با وستهم روبرو خواهند شد و دیگر بازی نیمه نهایی این تورنمنت میان دوتیم نیوکاسل و وولوز برگزار خواهد شد. شنبه هفته آینده فینال این تورنمنت برگزار می شود و بازی رده بندی هم در شهر شانگهای انجام خواهد شد.

پس از آن کاروان سیتی عازم هنگ کنگ خواهد شد تا یک بازی دوستانه مقابل تیم اف سی کیتچی انجام دهد و پس از آن به ژاپن و شهر یوکوهاما خواهند رفت تا با تیم یوکوهاما مارینوس روبرو شوند.

رودری و آنجلینو خریدهای تازه سیتی در لیست این سفر آسیایی قرار دارند ولی فابیان دلف که در آستانه انتقال به اورتون است کاروان سیتی را در سفر به آسیا همراهی نخواهد کرد.

بازیکنان دعوت شده به اردوی آسیا توسط گواردیولا (که تعدادی از بازیکنان ملی پوش هنوز به دلیل حضور درتعطیلات تابستانی به این اردو ملحق نخواهند شد) عبارتند از: کلودیو براوو، کایل واکر، دانیلو، جان استونز، رحیم استرلینگ، ایلکای گوندوگان، الکساندر زینچنکو، آنجلینو، آیمریک لاپورت، رودری، کوین دی بروینه، لئوری سانه،برناردو سیلوا، داوید سیلوا، دانیل گریمشاو، لوکاس انمچا، نبیل توعیزی، گاوین بازونو، ایکر پوزو، تامی دویل، لوک بولتون، الیکس گارسیا، تیلور هاروود بلیس، آدریان برنابه، یان پوودا، بن نایت و فیل فودن که در هنگ کنگ به جمع شاگردان پپ اضافه خواهد شد.

6363