قاسمی‌نژاد: فولاد برای قهرمانی و کسب سهمیه می‌جنگد

قاسمی‌نژاد: فولاد برای قهرمانی و کسب سهمیه می‌جنگد

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد قاسمی‌نژاد، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگد.

به گزارش فوتبالی، محمد قاسمی‌نژاد در گفت‌و‌گویی با اشاره به آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: ما از اوایل تیر ماه استارت زدیم و اردوی خوبی هم در شهرکرد داشتیم و سپس به تهران آمدیم. حالا انجام بازی‌های دوستانه هم در برنامه‌های کادر فنی قرار گرفته است تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. خوشبختانه تیم خوبی داریم که در این فصل می‌تواند خودی نشان دهد. امیدوارم همه‌ی ما فصل خوبی را برای این تیم رقم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره کار کردن با جواد نکونام تأکید کرد: نکونام یک مربی حرفه‌ای است و برنامه‌های خوبی برای موفقیت فولاد دارد. من قبلاً هم در خونه‌به‌خونه سابقه کار کردن با این مربی را دارم و اعتقادم این است که می‌توانیم با این مربی در فصل آینده به موفقیت برسیم.

وی که فصل گذشته در پدیده شهر خودرو بازی می‌کرد، در ارتباط با انتخاب فولاد خوزستان تصریح کرد: فولاد یک باشگاه حرفه‌ای است که امکانات خوبی هم دارد و من انتخاب خوبی انجام دادم. نهایت تلاشم این است که بهترین عملکرد را داشته باشم. هدف همه‌ی ما این است که در فصل جدید بهترین نمایش را داشته باشیم و باید بگویم که فولاد با این بازیکنان و کادر فنی برای قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگد.

7655