فلورنتینو پرز برای خانه‌تکانی در رئال به کانادا می‌رود

فلورنتینو پرز برای خانه‌تکانی در رئال به کانادا می‌رود

سایت رسمی فوتبالی – فلورنتینو پرز فردا به کانادا سفر می‌کند تا در مونترال به بازیکنان رئال مادرید ملحق شود. رییس رئال در بازی‌های تیمش در جام قهرمانان بین‌المللی مقابل بایرن مونیخ، آرسنال و اتلتیکو مادرید حضور خواهد یافت. 

انتظار می‌رود او دو هفته دیگر به اسپانیا برگردد، و تا آن هنگام تکلیف بازیکنانی که جایی در برنامه‌های زین‌الدین زیدان ندارند را مشخص کرده باشد. در لیست پرز نام بازیکنانی مانند خامس رودریگز، لوکاس واسکز، ماریانو، بورخا مایورال و گرت بیل دیده می‌شود. کیلور ناواس هم در صورت داشتن پیشنهاد خوب فروخته خواهد شد. باشگاه توانسته مارتین اودگارد و سرخیو رگیلون را به تیم‌های دیگر قرض بدهد و انتقال دنی سبایوس و خسوس وایخو هم در مراحل پایانی است.

مادرید امیدوار است در فاز دوم خانه‌تکانی 200 میلیون یورو به دست بیاورد. در فاز اول، آنها با فروش ماتئو کواچیچ، مارکوس یورنته، تئو هرناندز و رائول ده‌توماس 125 میلیون یورو به دست آوردند. آنها حالا برای خرید پل پوگبا نیاز به فروش بازیکنان مازاد دارند.

فلورنتینو با تک‌تک بازیکنانی که در لیست خروج هستند صحبت خواهد کرد تا بهترین راه حل برایشان پیدا شود. او حاضر نیست انتقال‌هایی مانند انتقال قرضی خامس به ناپولی را انجام دهد. مادرید اعلام کرده که قیمت خامس 42 میلیون یورو به علاوه پاداش است و آنها حاضرند این مبلغ را در چند قسط دریافت کنند.

از سوی دیگر، منچستر یونایتد قیمت پوگبا را 200 میلیون یورو تعیین کرده است، یعنی بیشتر از قیمت نیمار در پی‌اس‌جی.

8444