اولین پیغام گریزمان بارسایی: شانس یکبار به آدم رو می کند

اولین پیغام گریزمان بارسایی: شانس یکبار به آدم رو می کند

سایت رسمی فوتبالی- «سلام بارسایی ها؛ حالا من اینجا هستم؛ زنده باد بارسا» آنتوان گریزمان حالا دیگر پیراهن سفید و قرمز اتلتیکو را از تن درآورده و یک آبی اناری است.

به گزارش فوتبالی، این اولین جملاتی است که آنتوان گریزمان با حضور در شهرک ورزشی بارسلونا و به زبان کاتالان، برزبان آورده. او با حضور درمغازه رسمی باشگاه بارسلونا در ساعت 21 به وقت اروپای مرکزی، پیراهن جدید تیم کاتالان را به نمایش گذاشت. او بعد از امضای قراردادی 5 ساله با بارسا تا سال 2024 بازیکن این تیم خواهد بود و مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش 800 میلیون یورو است.

گریزمان بعد از گرفتن عکسی یادگاری با لوگوی بارسلونا، گفت:« این فوق العاده است. من اعتقاد دارم که شانس یک بار به آدم رو می کند و من چالش موفقیت در مقصد جدیدم را پذیرفته ام.»

این ستاره فرانسوی در بدو ورود به بارسلونا در گفتگو با بارسا تی وی گفت:« احساس خوشبختی می کنم با کلی انگیزه و روحیه برای کار کردن با تیم آمده ام. اینجا چالشها و اهداف جدیدی را پیش رو دارم و امیدوارم بتوانم آنها را به بهترین نحو ممکن از پیش ببرم. هدفم فتح تمام جامها، لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپاست؛ با ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله صحبت کرده ام. من با آنها دوستی صمیمانه ای دارم و دوست دارم که در کنار آنها اوقات خوشی را سپری کنم. انگیزه های زیادی داشتم که به اینجا بیایم و خانواده ام هم همراه من اینجا هستند. گاهی وقتها باید تصمیم بگیری. خوشحالم که اینجا درکنارشان هستم (احتمالا منظور او درکنار مسی و سایر بازیکنان بارساست).می خواهم بدانم که برنامه روزمره به چه ترتیب است و تمرینات چطور دنبال می شود. بارسلونا تیم بزرگی است و انگیزه های زیادی دارم که با هم تیمی هایم و برای سرمربی تیم کار کنم. من در خارج و داخل زمین چمن لذت می برم و امیدوارم که بتوانم شادی های زیادی به بارسلونا آورده و درکنارهم لذت ببریم.»

دراین میان، مدیران بارسلونا همچنان درموردبیانیه منتشره از سوی باشگاه اتلتیکومادرید که تهدید کرده که علیه بارسلونا شکایت خواهد کرد، سکوت کرده اند.طبق برنامه ریزی ها، مراسم معارفه آنتوان گریزمان روز یکشنبه ساعت 19.30 دقیقه به وقت اروپای مرکزی در نوکمپ برگزار خواهد شد. او ساعت 18.15 قرارداد رسمی اش را امضا خواهد کرد و ساعت 19 در جمع خبرنگاران گام به زمین چمن نوکمپ خواهد گذاشت.

 

6363