آخرین رونمایی از نیمار در برزیل قبل از بازگشت به پاریس

آخرین رونمایی از نیمار در برزیل قبل از بازگشت به پاریس

سایت رسمی فوتبالی- نیمار روز شنبه در یک رویداد رسمی در برزیل ظاهر شد. مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن ساعاتی پیش به انیستیتو پروژه نیمار در پرایا گرانده سائوپائولو رفت تا در فینال جام جهانی فوتبال خیابانی که با نام او برگزار می شود حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، برگزاری این بازی، به منزله بازگشت نیمار در محافل عمومی بود و این آخرین حضور او در جمع قبل از سفرش به پاریس به نظر می رسد. طبق برنامه ریزی ها، نیمار باید روز دوشنبه در پاریس حضور یافته و به اردوی پیش فصل پاریسی ها ملحق شود.

این ستاره برزیلی در هفته های اخیر، روزهای سختی را پشت سرگذاشته. یک ماه پیش بود که نیمار با مصدومیت از ناحیه قوزک پا در دیدار دوستانه با قطر شانس حضور در رقابتهای کوپا آمه ریکا را از دست داد و در همان زمان هم اتهام تجاوز به یک مدل برزیلی، پای او را به دادگاه بازکرد. دراین میان شایعات زیادی هم در مورد آینده اش مطرح شد و نیمار تصمیم گرفت تا این شایعات را نه تائید کند و نه تکذیب. در روزهای اخیر نیمار گفتگویی را با یک برنامه تلویزیونی انجام داده و در جریان آن ترجیح داده تا درمورد هیچ یک از این موضوعات صحبتی نکند.

این بار حضور نیمار در جمع، متفاوت نبود. او شاد و خندان دراین مراسم حضور یافت.و جام قهرمانی را به تیم برنده اهدا کرد و چندین سلفی با حاضران گرفت ولی تنها با یک خبرنگار تلویزیونی که برای اسپانسر رسمی این تورنمنت کار می کرد، به گفتگو پرداخت و پاسخگوی سوالاتی درمورد انیستیتو نیمار، این رویداد فوتبالی و قهرمانی برزیل در کوپا آمه ریکا شد. نیمار درمورد شرایط فعلی اش گفت:« تقریبا 100% ریکاور شده ام و فقط به این نیاز دارم که تمریناتم را از سر بگیرم.»

نیمار با ظاهری جدید در سائوپائولو دیده شد؛ او در شرایطی که موهایش را به رنگ روشن درآورده بود و پسرش را درکنارش می دید، دائما لبخند می زد؛ اودرشرایطی که در مراسم آغازین این رویداد حضور نداشت، دو بازی ده دقیقه ای با دوستانش در مقابل تیم قهرمان امسال برگزار کرد. اتفاقی که قطعا به مذاق مدیران باشگاه پاری سن ژرمن خوش نخواهد آمد. دقیقا مثل ویدیویی که او چند روز پیش از خودش در حال انجام بازی فوت والی منتشر کرده بود و باعث خشم سران باشگاه پاریسی شده بود.

این ستاره برزیلی به طور بی سروصدا و ناگهانی این رویداد را ترک کرد. او بدون آنکه به سوالات سخت و چالش برانگیز پاسخی بدهد، با همراهی بادیگاردهایش مراسم را ترک کرد و همین امشب سوار بر هواپیما به سمت پاریس خواهد رفت و روز دوشنبه در اردوی پیش فصل پی.اس.جی حضور خواهد یافت. این درحالی است که اردوی پاریسی ها یک هفته پیش آغاز شده است. و حالا به بحث مهم و جذاب ماجرا می رسیم: آیا آینده نیمار در فرانسه رقم خواهد خورد و یا اینکه او به زودی سوار بر هواپیما عازم بارسلونا خواهد شد.

6363